- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دستگاه های خدمات رسان آب و گاز در واگذاری امکانات به بیمارستان جدید کوتاهی نکنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح شنبه در جلسه پیگیری و حل مشکلات پروژه های در دست اجرا شهرستان نهاوند که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: دولت تا کنون برای احداث بیمارستان جدید دولتی ۱۸۰ تختخوابی نهاوند ۱۶ میلیارد تومان هزینه کرده است.

حمیدوند گفت: این بیمارستان تا کنون دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و در شرایطی قراردارد که دستگاه های خدمات رسان برق، آب، گاز، مخابرات و شهرداری باید خدمات و امکانات مورد نیاز این بیمارستان را بدون هیچ عذر و بهانه ای تامین کنند.

وی افزود: سیستم برق کشی، فاضلاب و تعبیه هوا، عملیات کاشی کاری و سرامیک و نما کاری بیمارستان در مراحل پایانی قرار دارد اما شرکت گاز و اداره آب و فاضلاب شهری باید جهت واگذاری انشعاب گاز، آب و انتقال خط لوله فاضلاب بیمارستان سرعت عمل و همکاری بیشتری کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند ادامه داد: مکاتبات و اقدامات قانونی برای تصویب چارت سازمانی و تأمین نیروی انسانی بیمارستان دولتی نهاوند با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی همدان و وزارت بهداشت و درمان انجام شده است تا برای بهره برداری از بیمارستان مذکور مشکلی در جذب نیروی انسانی و درمانی وجود نداشته باشد.

کریم حمیدوند از شهرداری نهاوند خواست در آزادسازی و آماده کردن معابر ورودی و خروجی برای دسترسی به سایت بیمارستان و مشخص کردن برو کف اقدام کند.