جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5010

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند و مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان ظهر شنبه 12 تیرماه از بیمارستان جدید دولتی 180 تختخوابی شهرستان نهاوند واقع در میدان سیدالشهدا بازدید و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی این بیمارستان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در حاشیه این بازدید به خبرنگار صدای نهاوند گفت: بیمارستان جدید دولتی  ۱۸۰ تختخوابی نهاوند در زمینی به مساحت شش هکتار با زیر بنای ۱۳ هزار متر مربع در چهار طبقه و در دو بلوک آ و بی احداث می شود.

محمد رودباری اظهار داشت: این بیمارستان دارای ۱۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنای ساختمان اصلی و ۸۰۰ متر مربع زیر بنای ساختمان جانبی است که تا کنون ۱۶ میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

رودباری افزود: این بیمارستان در حال حاضر دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و برای اتمام نهایی عملیات ساختمانی و فیزیکی این بیمارستان ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

photo_2016-07-02_23-15-31

وی ادامه داد: در صورت تخصیص کامل اعتبار  مورد نیاز در سال جاری عملیات ساخت و ساز این بیمارستان تا پایان امسال به اتمام می رسد و آماده واگذاری به دانشگاه علوم پزشکی استان همدان می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان اظهار اشت: اعتبار مصوب این بیمارستان در سال گذشته هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود که پنج میلیارد تومان آن تخصیص یافت و در سال جاری نیز پیش بینی می شود هفت میلیارد تومان به این پروژه اختصاص پیدا کند.

محمد رودباری گفت: با تغییرات و اصلاح فیزیکی که انجام شد ظرفیت تخت های این بیمارستان از ۱۶۰ تخت به ۱۸۰ تخت وتخت های قسمت اورژانس این بیمارستان  نیز از ۱۲ تخت به ۲۲ تخت افزایش یافت.

رودباری در پایان آماده سازی، زیر سازی و آسفالت راه های ورودی و خروجی، واگذاری امتیاز گاز و احداث خط لوله انتقال فاضلاب را از مهمترین مشکلات بیمارستات دولتی ۱۸۰ تختخوابی نهاوند بیان کرد.

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش