سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5068

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند به منظور بررسی وضعیت نانوایی های این شهر صبح امروز به صورت سرزده از آنها بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، در بازدید امروز کریم حمیدوند فرماندار نهاوند از وضعیت نانوایی های شهر، وی به شدت از وضعیت بهداشتی و نظافت تعدادی از نانوایی ها انتقاد کرد و از شبکه بهداشت و درمان و مرکز بهداشت خواست نسبت به رعایت بهداشت و نظافت نانوایی ها بیشتر دقت، نظارت و سخت گیری کنند.

در این بازدیدها از نوع پخت، ساعات پخت نان، رعایت روزهای تعطیلی و همچنین رعایت بهداشت صحبت و تذکرهایی به نانوایی ها داده شد.

فرماندار نهاونددر پایان این بازدیدها در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند که به صورت اختصاصی با هیات بازدید همراه بود، از ارائه کلاس های آموزشی ویژه نانوایان سطح شهر خبر داد.

photo_2016-07-09_00-22-12

کریم حمیدوند عنوان کرد: با وضعیت مشاهده شده در سطح نانوایی ها به منظور بالا بردن سطح کیفیت نان و همچنین آموزش نکات مهم بهداشتی کلاس های آموزشی برای تمامی نانوایان نهاوندی برگزار شود.

حمیدوند در ادامه افزود: با توجه به فصل تابستان و گرمای هوا متاسفانه وضعیت بهداشت و نظافت تعدادی از نانوایی ها تاسف بار بود و من این موضوع را با جدیت دنبال می کنم.

photo_2016-07-09_00-23-57

وی گفت: کیفیت پخت نان را از نزدیک مشاهده کردم و از مردم نیز میزان رضایتمندی را جویا شدم به همین علت برای نانوایی های که به وظایف خود به درستی عمل می کنند تشویق و برای نانوایی ها متخلف نیز تنبیه و جریمه در نظر گرفته می شود.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: نانوایی های که بدون هماهنگی و اطلاع  با مسئولان مربوطه به جز روزهای مشخص شده تعطیلی خود، اقدام به تعطیل کردن نانوایی کنند جریمه می شوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. آ. ن. گفت:

    سلام صبح بخیر خسته نباشی دستت درد نکندجناب آقای فرماندار باسرکشی ازیکی یادوتا نانوایی درسطح شهر دسنورات لازم داده شد وشماهم باتشویق وتنبیهی تمام شد کیفیت نان راهم درنظر میگرفتید آیا به اندازه پولی که میگیرند نان تحویل مردم میدهند یا نه ؟آیا شب کلا درب ها بعلت گرما بسته میشودیانه؟آیا بااین همه زحمت نان باکیفییت خوب درست میشود یانه؟!درولواش که باید دورریخته شود وسط لواش هم خرد میشود ارنانوایی سنگکی هم که نان میخری هزارتومان یافطیراست یابه اندازه کوجکتری درست میکنند حالا ازجنابعالی کمال تشکر وقدردانی راداریم که لااقل سری به نانواییها زدند ولی ما که حداقل هفته ای دویا سه بارمیرویم چه کارکنیم؟بعلت تابستان پنجره راباز گذاشته گربه رفته تو نانوایی وکثافت کرده تذکرمیدهی صاحبنانوایی بدش میاد ناسزا میگوید نانی که امروزفروش نمی رود فردا لابهلای نانها میفروشند اگه بخوام براتون بنویسم تا فردا هم میتوان نوشت لطفابه عنوان یک شهروند وارد میدان شوید نه جناب آقای فرماندار بهداشت هم متاسفانه نظارت ندا رد برکار نانوایی ها ازجوش شیرین تا برسد همه چیز داخل خمیر میریزند ولی کسی نیست جلو ی انهارابگیرد میگین نه سرصبحی بعنوان ناشناس وارد نانواییی شوید وببینید قضییه ازچه قراراست با تشکر ازشما

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش