سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5128

صدای نهاوند:
فرمانده پلیس‌راه نهاوند از انحراف به چپ راننده پراید در محور نهاوند کرمانشاه خبر داد و گفت: این حادثه ۱ کشته و ۱ مصدوم برجای گذاشت.

سرگرد علی نادری در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند، گفت: متأسفانه بعدازظهر روز پنج شنبه ۲۴ تیرماه طی تماس تلفنی با مرکز پلیس‌راه شهرستان نهاوند مبنی بر برخورد یک دستگاه تریلر حامل قیر با یک دستگاه سواری پراید در محور نهاوند -کرمانشاه عوامل پلیس‌راه  نهاوند به محل حادثه اعزام شدند.

نادری گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته متأسفانه انحراف به چپ سواری پراید و خروج از لاین خود موجب در دم جان باختن راننده سواری پراید و مجروح شدن راننده تریلر شد.
وی تصریح کرد: متأسفانه با توجه به انحراف به چپ راننده سواری پراید مقصر حادثه اعلام‌شده است.

۲۱۴۰۴۲۰

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند نیز دراین‌باره گفت: در ساعت ۱۴:۴۴ دقیقه روز پنجشنبه طی گزارشی  از اورژانس مبنی بر برخورد تریلر حامل قیر با سواری پراید۱۴۱ به‌صورت شاخ‌به‌شاخ در کیلومتر ۲ محور نهاوند – کرمانشاه، تیم پایگاه امداد جاده‌ای فیروزان به محل حادثه اعزام و با مشارکت تیم امداد و نجات روستای بره فراخ نسبت به جدا کردن خودرو با تراکتور و استفاده از ست نجات راننده سواری پراید را که کاملاً دچار له‌شدگی بود خارج و با توجه به جان باختن وی جنازه به عوامل شهرداری تحویل شد.

محمد تقی شهبازی با اشاره به جاری شدن قیر در سطح محور نهاوند کرمانشاه، گفت: این عملیات پس از کنترل ترافیک توسط عوامل پلیس‌راه و جمع‌آوری قیر ریخته شده در سطح جاده تا ساعت ۱۶:۳۰ به طول انجامید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش