- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

جوان نهاوندی باضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت /مردم برای زنده ماندن محمد امین صلوات نذر کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، محمد امین سلگی جوان ۲۲ ساله نهاوندی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد یک شنبه ۲۷ تیرماه در چهارراه دکتر حسابی نهاوند توسط فرد و یا افرادی با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت.

خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند در محل حادثه با ماموران نیروی انتظامی در مورد علت حادثه صحبت کرد و بعد از آن راهی بیمارستان آیت الله علیمرادیان شد تا پشت درب اتاق عمل با پدر نگران و ناراحت محمد امین صحبت کند.

نتیجه گفتگوی ما با، ماموران نیروی انتظامی و پدر محمد امین این بود: که محمد امین بنا بر گفته تعدادی از مردم در بلوار شهید آیت الله حیدری  نرسیده به چهار راه دکتر حسابی در حال پیاده روی بوده است که با چاقو مورد حمله قرار می گیرد.

آخرین خبر از وضعیت جسمانی محمد امین سلگی مردم دعا کنند.

ساعت ۳:۱۵ دقیقه بامداد یک شنبه ۲۷ تیرماه با دکتر دانشور رئیس بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند و دکتر معالج محمد امین سلگی بعد از اتمام عمل گفتگو کردیم.

دکتر دانشور گفت: متاسفانه محمد امین از سه ناحیه کتف، زیر قلب و بالای قلب چاقو خورده است و خون زیادی از وی هدر رفته است که ۵ لیتر خون به وی تزریق شده است و تیم پزشکی موفق شده است خونریزی را متوقف کند.

وی افزود: متاسفانه ضربه چاقوی که به بالای قلب خورده است مقداری به قلب آسیب رسانده است که برای ترمیم قلب متخصص قلب را به اتاق عمل فرا خوانده ایم.

دکتر دانشور گفت: از مردم می خواهم برای سلامتی و بهبود وضعیت محمد امین دعا کنند.