- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

اخبار کوتاه شهرستان نهاوند

*نماینده مردم نهاوند در مجلس نیز آموزش مهارت اساسی فنی و حرفه‌ای را موجب ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار دانست و گفت: متأسفانه وجود مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران نهاوند در دورتر از مرکز شهر ایجاد شده که احتمالاً برای جذب افراد به فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با اقبال کمتری مواجه خواهد شد.

* رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: طی ماه رمضان ۶۰۰۰ نفر روز تبلیغ دینی در شهرستان نهاوند انجام‌شده است.

*نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بهزیستی احداث مرکز توان‌بخشی در نهاوند را به‌صورت جدی پیگیری کند.

*مدیر کل بهزیستی استان همدان درباره دادن مجوز برای راه اندازی مرکز سالمندان در نهاوند نیز گفت: با توجه به اینکه اداره مرکز سالمندان توسط بخش خصوصی انجام می شود ، در صورتی که استقبالی از آن صورت نگیرد در مدیریت آن مشکل بوجود می آید همانگونه که در حال حاضر در شهرستان ملایر دو مرکز به علت کامل نشدن ظرفیت اسمی با مشکل روبرو شده اند.

*سی و پنجمین مهد کودک روستایی نهاوند در روستای باباقاسم این شهر به بهره‌برداری رسید.این مهد کودک با هزینه ۳۵ میلیون تومان در ساختمانی به مساحت ۵۰۰ متر مربع احداث شده که ظرفیت پذیرش ۶۰ نونهال را دارد.

*فرماندار نهاوند با اشاره به چهار طرح مطرح شده در کارگروه شهرستان نهاوند و مشکل شرکت احسان سپیده در بیمه و امور مالیاتی، یادآور شد: تولید قطعات بتونی دو فقره تسهیلات داشته که مشکل در بازپرداخت دارد، شرکت کوثر امین نیز در حال کارشناسی ملک توسط بانک ملی است و این امر در دست اقدام است.

*فرمانده سپاه نهاوند گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در حوزه علمیه خواهران نهاوند تشییع و به خاک سپرده می‌شود.