مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 520

صدای نهاوند:

نهاوند- امام جمعه نهاوند با بیان اینکه مردم شهرستان نهاوند از مناقشات سیاسی خسته شده اند، گفت: نهاوند به خدمت و کار در فضای وحدت نیازدارد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت:

در طول ۳۵ سال گذشته اقدامات و کارهای مهمی در راستای توسعه و پیشرفت نهاوند انجام شده اما مردم نهاوند شایستگی و استحقاق کار و خدمت بیشتر را دارند.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته در شهرستان نهاوند نسبت به سایر شهرهای اطراف اقدامات و کارهای کمتری انجام گرفته است، افزود: مسئولان و مدیران دستگاه های مربوطه باید تمام توان و وقت خود را برای جبران کمبودها و رفع مشکلات شهری نهاوند انجام دهند.

وی با بیان اینکه استاندار همدان بارها تاکید کرده نهاوند منطقه محروم استان همدان است، گفت: با توجه به اینکه این شهرستان بیش از دوسال است که نماینده مجلس ندارد باید مسئولان  توجه و اهمیت بیشتری به منطقه نهاوند داشته باشند.

امام جمعه شهر نهاوند عنوان کرد: تغییرات سریع مدیریتی در نهاوند در چند سال گذشته بر روند توسعه و پیشرفت نهاوند تاثیر منفی گذاشته و این درحالیست که همه می دانیم ثبات مدیریت برای اجرای برنامه های دراز مدت لازم و ضروری است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: آنچه امروز نیاز امور و کارها در شهرستان نهاوند بوده وحدت و آرامش و همدلی است و هیچ کس حق ندارد این وحدت و آرامش را در شهرستان نهاوند خدشه دار کند.

حجت الاسلام مغیثی با بیان اینکه مردم نهاوند تمایلی به اختلافات و مناقشات سیاسی ندارند و از حزب و گروه بازی خسته شده اند، گفت: مردم نهاوند تشنه خدمت و کار هستند تا شاهد رفع محرومیت ها و کمبودهای شهرستان نهاوند باشند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش