- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

با تخصیص کا مل بودجه دیگر مانعی برای اتمام پروژه ساخت بیمارستان نهاوند وجودندارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح پنج شنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان جدید دولتی نهاوند گفت: شهرستان نهاوند به لحاظ قرار گرفتن در مسیر شریانی غرب کشور و همچنین محل تردد زائران عتبات عالیات به چنین بیمارستانی نیاز داشت که بتواند پاسخگوی مراجعان باشد .
 حمیدوند گفت: جای خوشحالی دارد که دولت با وضعیت مالی که کشور دارد نگذاشته طرحهای ملی تعطیل شود و این نشان دهنده توجه خاص دولت به کارهای زیر بنایی و به ویژه بخش بهداشت و درمان است.

وی افزود: مساحت زمین پروژه ساخت بیمارستان ۱۸۰ تختخوابی نهاوند  ۶۳ هزار مترمربع در چهار طبقه است که پیش‌بینی اعتبار سال جاری  آن ۷۰ میلیارد ریال است.

فرماندار نهاوند بیان داشت: برآورد هزینه احتمالی از ابتدا تا انتهای پروژه ۳۶۵ هزار و ۱۰۵ میلیون ریال بوده که تاکنون از این مبلغ ۲۹۵ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال صرف ساخت و سایر هزینه‌ها شامل انشعابات، عوارض شهرداری، بیمه‌های سهم کارفرما و بالغ‌بر ۶۹ هزار و ۹۰۵ میلیون ریال بابت حق‌الزحمه مهندسان مشاور برابر اسناد موجود پرداخت‌شده است.

کریم حمیدوند افزود: با توجه به تخصیص ۱۰۰درصدی این پروژه و رفع موانع موجود با کمک شهردار نهاوند مانعی برای اتمام پروژه ساخت بیمارستان ۱۷۴ تخت خواب نهاوند وجود ندارد لذا از مشاوران، پیمانکار انتظار داریم در زمان مقرر این پروژه را در اختیار مردم بگذارند.