جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5261

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که وضعیت بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در مقام مقایسه با دیگر مناطق استان از جایگاه مطلوبی برخوردار نمی باشد، گفت: مسئولان باید برای تکمیل نیروی انسانی بیمارستان 180 تختخوابی نهاوند از جوانان بومی این شهرستان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا صبح پنجشنبه در جلسه بررسی موانع و مشکلات بیمارستان ۱۷۴ تخت خوابی نهاوند که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، گفت:با توجه به اینکه تا کنون در سطح شهرستان بیمارستان فعلی که بیمارستانی خیر ساز می باشد نمی توانسته امکانات و بعضی از تجهیزات را جذب نماید لذا با تکمیل و بهره برداری این مشکل برطرف خواهد شد.

بهرام نیا گفت: امیدواریم بنا به قولی که متولیان امر داده‌اند بیمارستان جدیدالاحداث نهاوند تا پایان سال به بهره‌برداری برسد کما اینکه خواسته ما بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این پروژه است چراکه اعتبار این پروژه با عنایات دولت و پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی و معاون ایشان به‌صورت کامل تخصیص داشته است.

وی افزود:  این پروژه با دلسوزی و دغدغه مسئولان و مردم شهرستان نهاوند به اینجا رسیده و باهمت جمعی در آینده‌ای نزدیک بنا به گفته معاون محترم وزیر راه و شهرسازی عملیات ساخت آن به اتمام خواهد رسید و کام همه را شیرین خواهد کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تنها بیمارستانی که در شهرستان نهاوند وجود دارد یک بیمارستان خیر ساز است و شهرستان نهاوند به‌واسطه نداشتن بیمارستان دولتی از بعضی امکانات دولتی محروم مانده است.

حسن بهرام نیا افزود: وضعیت بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در مقام مقایسه با دیگر مناطق استان از جایگاه مطلوبی برخوردار نمی باشد در حالیکه این شهرستان به لحاظ جمعیتی سومین شهر استان است و علاوه بر پوشش دادن مردم ساکن در منطقه پذیرای بخشی از مراجعان از شهرهای اطراف نیز می باشد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. الف.نهاوندی گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت نماینده خوب شهرمان واقعا گل گفتی این شهر بااین همه قدمت هیچ کی بهش توجهی نمیکند بیمارستان شهرتوسط خیری بنام آقای علیمرادیان ،استادیوم ورزشی،حمام عمومی،دانشگاه پیام نور، خداوند عمر باعزت بهش بده،کدام کاررادولت برای این شهر انجام داده همش همدان ،وروستاهای همدان،ودولت آباد سابق،اگرقراراست این بیمارستان راه اندازی شود مسلما باید ازجوانان ،وافراد بومی این شهر استفاده شود ،نه ازشهرهای اطراف،بهترین پزشکان همدان ،نهاوندی هستند اون وقت ازخدمت کردن به همشهری خودشان دریغ میکنند،بیمارستان بدون پزشک متخصص .به چه درد میخورد ،همیشه باید آمبولانس آماده به خدمت باشد، ومریض بدحال رابه همدان ،ویا دولت آباد سابق انتقال بدهد،بااین مشگلات دیگه ما پیر شده ایم ازشما نماینده محترم شهرمان عاجزانه درخواست میکنیم باجدیت تمام پیگیر این مساءل باشید،شاید حق این شهر رادیگر شهرهای استان نخورند واون وقت به ریشمون بخندند ،مریض یاتوبیمارستان،همدان ،ویانوراه جون خودش راازدست میدهد دوباره کلی هزینه ازهمراه مریض میگیرند ،ناجنازه راباآمبولانس همدان بازگردانند،خلاصه فعلا تعریف زیادی ازشما نماینده محترم .نمیکنم ،تااین بیمارستان راه اندازی شود وببینیم وتعریف کنیم انشاالله موفق وموید باشید ،وحق ماراازحلقوم همدانیها بیرون بکشید،امیدوارم،

  2. دوستداران بهداشت وسلامت نهاوند گفت:

    با سلام. آقای بهرام نیا ساعت ۵ صبح به بیمارستان شهید حیدری بروید تا متوجه بشوید که چه خبر است برای ویزیت متخصص چشم ۲۰۰نفر روی نوبت آنجا صف کشیده اند بیمارستان بدون پزشک ساختمان بدون امکانات درد ی دوا نمی کند. نهاوند از ریشه بایددرست شود

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش