- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

وضعیت بهداشت و درمان نهاوند مطلوب نیست/نیروی انسانی بیمارستان جدید نهاوند بومی خواهند بود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا صبح پنجشنبه در جلسه بررسی موانع و مشکلات بیمارستان ۱۷۴ تخت خوابی نهاوند که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، گفت:با توجه به اینکه تا کنون در سطح شهرستان بیمارستان فعلی که بیمارستانی خیر ساز می باشد نمی توانسته امکانات و بعضی از تجهیزات را جذب نماید لذا با تکمیل و بهره برداری این مشکل برطرف خواهد شد.

بهرام نیا گفت: امیدواریم بنا به قولی که متولیان امر داده‌اند بیمارستان جدیدالاحداث نهاوند تا پایان سال به بهره‌برداری برسد کما اینکه خواسته ما بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این پروژه است چراکه اعتبار این پروژه با عنایات دولت و پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی و معاون ایشان به‌صورت کامل تخصیص داشته است.

وی افزود:  این پروژه با دلسوزی و دغدغه مسئولان و مردم شهرستان نهاوند به اینجا رسیده و باهمت جمعی در آینده‌ای نزدیک بنا به گفته معاون محترم وزیر راه و شهرسازی عملیات ساخت آن به اتمام خواهد رسید و کام همه را شیرین خواهد کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تنها بیمارستانی که در شهرستان نهاوند وجود دارد یک بیمارستان خیر ساز است و شهرستان نهاوند به‌واسطه نداشتن بیمارستان دولتی از بعضی امکانات دولتی محروم مانده است.

حسن بهرام نیا افزود: وضعیت بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در مقام مقایسه با دیگر مناطق استان از جایگاه مطلوبی برخوردار نمی باشد در حالیکه این شهرستان به لحاظ جمعیتی سومین شهر استان است و علاوه بر پوشش دادن مردم ساکن در منطقه پذیرای بخشی از مراجعان از شهرهای اطراف نیز می باشد .