سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5268

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند از آغاز عملیات تعریض خیابان پیروزی نهاوند از میدان امام تا چهار راه معلم(شیر خورشید) به طول ۴۰۰ متر خبر داد.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: هدف از عملیات تعریض خیابان پیروزی افزایش باند سواره، دفع آب‌های سطحی، جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر در این محل، بهبود منظر شهری و ساماندهی پیاده‌رو موجود بوده که سبب سد معبر شده است.

یوسفیان عملیات تعریض خیابان پیروزی را  از میدان امام(ره) تا چهار راه معلم به طول حدود ۴۰۰ متر اعلام کرد و افزود: در اجرای این طرح عرض باند سواره موجود از ۱۱ متر به ۱۸ متر افزایش می یابد، که این امر سبب تسریع در عبور و مرور می‌شود.

وی بابیان اینکه در اجرای این طرح فضای سبز و شبکه تأسیسات موجود اصلاح و ساماندهی می‌شود گفت: با توجه به نبود کیفیت لازم فضای سبز و درختان موجود از درختان مرغوب و سازگار با محیط در این طرح استفاده خواهد شد.

شهردار نهاوند گفت: توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر به‌منظور رسیدن به توسعه پایدار شهری نیازمند تعامل شهروندان با مسئولان شهری است و امید می‌رود این مهم با تلاش کارکنان در آینده‌ای نه‌چندان دور محقق شود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. محمد رضا 11111 گفت:

    این یعنی تغیییر در سیمای شهر.اگر کلا خراب بشه یه طرح جامع و زیبای شهری هم ایجاد بشه . به نظر من هیچ مانعی ندارد.تشکر.فقط پل برقی عابر پیاده فراموش نشود.گران هست ولی ارزشش رو داره.

  2. سید گفت:

    آقای شهردار شما می خواهید برای اینکه عرض سواره رو خیابان پیروزی بزرگتر شود تمام درختان قسمت شمالی خیابان را قطع کنید وپیاده رو را هم کوچکتر کنید تقا ضا دارم این طرح را متوقف کنید

    • همشهری گفت:

      سید عزیز نهاوند با مشکل ترافیک مواجه هست واگر بخواهیم با دیدگاه ۵۰ سال پیش پیشرفت هایی نیز داشته باشیم اینکار عملا هیچگاه اتفاق نخواهد افتاد ! گاهی وقت ها برای توسعه و پیشرفت باید از یکسری چیز ها گذشت و برای این موضوع متاسفانه هیچ راه دیگری جز اینکار به ذهن مسؤلین نرسیده است و به نظر بنده هم کار صحیحی هم هست هرچند موجب از دست دادن درختان تنومند این مکان می شود و این امر ناراحت کننده هست اما خیابان ها پاسخگوی این حجمه خودرو ها نیست ، یک مقدار منطقی فکر کنید . امیدوارم روزی فرا رسد که همشهریان عزیز همونطور که در این صحنه ها حضور پررنگ دارند در صحنات دیگری مثل جلوگیری از استفاده از بند «پ» در سازمان ها و ضایع شدن حقوق دیگر شهروندان نیز حضور پر رنگی داشته باشند ( فجایع تاریخی استخدامی قومی قبیله ای در شهرداری ) و مدام جلوی شهردار و سایر ارگان ها که با دلسوزی در حال انجام خدمت به شهروندان هستند سنگ نیاندازند. مشکل نهاوند فراتر از قطع چند درخت می باشد. واقع بین باشید.

  3. سیاوشی گفت:

    کدام کار در نهاوند با دلسوزی و کارشناسی انجام شده میدان بسیج فراموش نشده چی جایگزینش کردند؟؟

    حالا اگر این تعریض تا ابوذر باشد گرهی باز میکند ولی تااین مقدار به جز نابود کردن درختان و انجام یک عدم توازن هیچ ثمره ای ندارد.

    امید است به سال آخر شورا هیچ ربطی نداشته باشد

  4. یک شهروند گفت:

    واقعا جای تاسف داره که بهترین پیاده روی شهر رو با اون فضای سبز تخریب و کوچک کرد.

  5. مهدي گفت:

    سلام
    چرا باید درختان قطع شوند؟؟؟
    جای تاسف داره

  6. مهدي گفت:

    چند سال دیگر هم که خانه های خیابان فاطمیه هم عقب نشینی کردند
    بروید به جان درختان بیچاره بیوفتید
    اصلا با نظر مردم هم کاری نداشته باشید

    واقعا جای تاسف داره
    با این مدیریت شهر ما به کجا داره میره؟؟؟
    درختای میدون امام چی؟ اضافه نیست؟

    یا پارک ولیعصر جاش برج بسازید چطوره؟؟؟؟

  7. مرتضی گفت:

    تا ابوذر امتداد دهید.از بالای شیر خورشید و همچنین پایینش ترافیک به سمت خیابان اصلیه.اگر تا ابوذر بزرگ نشود .انگار کار را ناقص انجام داده اید.تراکم شهری نسبت به جمعیت در نهاوند بسیار بالا است.با تشکر از توسعه دهندگان.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش