مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 5276

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه اقدامات ما هراندازه که تسهیل گر امور مردم باشد ارزش دارد، گفت: مسئولین ادارات باید نسبت به تکریم ارباب رجوع و به خصوص سرعت دهی در انجام کارهای مردم اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان نهاوند گفت: عقل، شرع و تجربه دلالت بر عاقبت‌اندیشی دارد.

مغیثی بابیان اینکه عاقبت‌اندیشی از مسائل موردتوجه انبیا و اولیا بوده و در قرآن کریم نیز به آن اشاره‌شده است، گفت: اگر انسان در امور محوله‌ای خود چه در زندگی شخصی و چه در امورات اداری عاقبت‌اندیش باشد و به نتیجه اعمال خود بنگرد هیچ‌گاه عملی خلاف آنچه عقل، شرع و منطق می‌پذیرد انجام نمی‌دهند.

وی عنوان کرد: عدم عاقبت‌اندیشی برای انسان در هر پست و سمتی خسران آفرین است و علاوه بر متضرر شدن در دنیا به‌واسطه مسئولیتی که به عهده اوست حق‌الناس بر گردن وی می آورد و در آخرت نیز متضرر می شود.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه اقدامات ما هراندازه که تسهیل گر امور مردم باشد ارزش دارد، گفت: مسئولین ادارات باید نسبت به تکریم ارباب رجوع و به خصوص سرعت دهی در انجام کارهای مردم اقدام کنند.

وی با تاکیدبر لزوم داشتن خلوص نیت در انجام کارها گفت: اگر قرار باشد نیات از انجام امور تنها برای کسب رضایت شخص، رفیق و احزابمان باشد قطعاً چه در دنیا و چه در آخرت متضرر خواهیم شد.

وی با اشاره به نقش مسلمین بر یکدیگر و تأثیرپذیری بر هم گفت: مسلمین در هر رتبه و جایگاهی که هستند در قبال یکدیگر وظیفه‌دارند و باید یکدیگر را نصیحت و در به پا داشتن تقوا و ترک محرمات برای دوری از بلایای آخرالزمان اهتمام داشته باشند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. آ. ن. گفت:

    باسلام اونجوری هم نیست که شما فکرمیکنید ازیه اداره ای شماره تلفن میخوای که اگر کارت درست شده بروی بااین هزینه کرایه تاکسیها ازچهارکارمند هیچ کدام شماره تلفن رانمی دهند میگویند اطلاعی نداریم بعنوان یه شهروند باید به کجا مراجعه شود واین درددلها را بگوییم؟؟!!!!

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش