جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5302

صدای نهاوند:
آتش سوزی گسترده محدوده سراب گیان نهاوند معروف به بهشت غرب کشور قبل از اینکه تبدیل به فاجعه جبران ناپذیری شود با همت و تلاش مردم و مسئولان مهار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، محدود سراب گیان نهاوند از ساعت ۲۳ یک شنبه شب تا ۴بامداد، دو شنبه درمیان شعله های خشمگین آتش تبدیل به خاکستر شد.

شدت این آتش سوزی ها که همزمان از چندین نقطه در تپه های مشرف به سراب گیان آغاز شده بود به حدی بود که ستاد بحران همزمان در همدان، نهاوند و بخش گیان تشکیل شد. در شرایطی که فرماندار، معاون فرماندار، مدیر کل منابع طبیعی استان همدان، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس منابع طبیعی و کارکنان این اداره،آتش نشانی های نهاوند و گیان، نیروهای هلال احمر، نیروهای منابع طبیعی، بخشدار و نیروهای بخشداری گیان و شهرداری و شورای شهر گیان در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه آتش سوزی رسانده بودند اما این همت و تلاش مردم با غیرت و متعصب منطقه گیان خصوصا موتور سواران بود که با حضور گسترده خود باعث شدند این آتش سوزی گسترده در زمان ۵ ساعت و قبل از اینکه به سراب گیان برسد، مهار شود.

photo_2016-07-25_04-46-18

فرماندار نهاوند در مسیر ناهموار منطقه آتش سوزی از حضور و مشارکت گسترده مردم قدردانی و تشکر کرد و افزود: مردم گیان و  نهاوند امشب باعث شدندتا سراب گیان  معروف به بهشت غرب کشور از یک فاجعه که نابودی آن را به همراه داشت نجات پیدا کند.

همتی مدیر کل منابع طبیعی استان همدان که خود را از همدان به نهاوند رسانده بود با دیدن جمعیت انبوده مردم ضمن قدردانی و تشکر از مردم گفت: انصافا اگر حضور و مشارکت گسترده و به موقع مردم نبود مشخص نبود امشب در سراب گیان چه فاجعه جبران ناپذیری شکل می گرفت.

photo_2016-07-25_04-46-29

هنوز میزان خسارات این آتش سوزی ها اعلام نشده است اما گفته می شود بیش از ۴۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی محدوده سراب گیان نهاوند تبدیل به خاکستر شده است.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش