مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 5375

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: شهرستان نهاوند به شهر سرابها معروف است اما آب آشامیدنی مردم این شهر از چاه است که دارای املاح زیادی است که سلامتی مردم را به خطر می اندازد، لذا اگر نماینده ای چهار سال وقت نمایندگی اش را به این مساله اختصاص دهد ارزش دارد تا بتواند آب آشامیدنی نهاوند را از سراب گاماسیاب تامین کند در غیر این صورت احتمال دارد این آب به همدان برود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند،حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز عبادی سیاسیجمعه شهر نهاوند افزود:مردم  نهاوند انتظارشان این است که آب آشامیدنی آنها از سراب گاماسیاب تامین شود زیرا با انجام این کار ۵۰ درصد سلامتی مردم در بخش های مختلف تامین خواهد شد.

مغیثی افزود:امروز مطالبه اصلی مردم رسیدگی به موضوع حقوق های نامتعارف و همچنین سوء استفاده های اقتصادی و اعلام نتایج اقدام های مسئولان به مردم است، مردم با دیدن اینگونه موارد اعتمادشان خدشه دار شد و لذا خواهان این هستند که مسئولان به اینگونه موارد رسیدگی کنند.
وی اضافه کرد: از هر سه قوه نظام انتظار می رود که در این زمینه اقدامات اساسی را انجام دهند تا اعتماد مردم به نظام جلب شود .
وی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به فاش شدن چهره رژیم آل سعود گفت: در این هفته برگه دیگری از چهره نفاق آل سعود در سفر یک مقام امنیتی آن به اسرائیل برداشته شد و همه دیدند که این رژیم وابسته به رژیم اسرائیل است که در ظاهر مسلمان است اما در باطن یهودی می باشد.
وی افزود: رژیم آل سعود امسال مانع از برگزاری حج ایرانیها شد زیرا می داند که ایرانیها ندای برائت از مشرکان سر می دهند و این با منافع استکبار سازگاری نداشت لذا نگذاشت که حجاج ایرانی وارد عربستان شوند.
خطیب جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی تاکیدش بر تولیدات داخلی و مصرف کالاهای ساخت داخل است اضافه کرد: دشمن در صدد است که با قاچاق کالا به داخل کشور به اقتصاد ما ضربه بزند و مانع ایجاد اشتغال شود .
وی در این زمینه افزود: در هفته گذشته ۲۲۰ کانتینر کالای قاچاق به ارزش یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال کشف شد که نشان دهنده دسیسه دشمن برای ایجاد اشکال و تخریب در اقتصاد ایران است لذا مردم باید در این زمینه هوشیار باشند و فقط از کالاهای ایرانی که از کیفیت لازم هم برخوردارند استفاده نمایند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. الف.نهاوندی گفت:

    باعرض سلام نهاوند که هیچی نداره دوتا سراب پر آب داره مسیولین اونقدر دست روی دست بگذارند تا اونم همدان،ببرد این بهتر است پس سد سازی چی شد بودجه اون کجا رفت ما الان باکمبود آب مواجه هستیم چراباید آب سراب راهمدان ببرد این همه حق نهاوند رامیخورد بس نیست روستاییان اونجا بی بخار هستند وگرنه هر روسنایی بادوبیل بیاد بیرون ببینم همدان چکارمیکند مگه ما کاری به کارهمدان داریم که دست ازسر این شهربدبخت برنمی دارد،متاسفم برای دست درکاران نهاوندی!!”؟؟؟؟$

  2. ترکمن گفت:

    با سلام و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت صادق آل محمد(ص) خواستم به خبرنگاران و مسئولان خبری نهاوند بگم اگه واقعا برا مردم ارزش قائلید و دوست دارید با دوربین و قلمتون کاری کنید که باید ، یه سری به روستای توانه بزنید که بزرگترین روستای بخش زرین دشته و متاسفانه دو سال پیش لوله های قدیمی رو به خاطر اینکه به قول آب و فاضلاب استانداردهای لازم رو نداره و با خودیاری مردم راه اندازی شده بود در سالهای قبل ، اومدن به قول خودشون بالغ بر دو میلیارد تومان هزینه کردن و لوله های قدیمی رو از دور خارج کردن و لوله کشی جدید رو در بهمن ۹۳ به قول خودشون افتتاح کردن و از اون زمان تا امروز در نیمی از روستا در بیشتر سال جریان شدید هوا در لوله ها رو شاهدیم و در بیشتر جاهای دیگه آب حتی برای مصرف کولر ها هم بالا نمیره چه برسه به اینکه بخوان در طول روز استحمام کن یا در آشپزخونه برای شستن ظرف ازش استفاده کنن. اومدن دماغش رو درست کنن ولی زدن چشمش رو هم کور کردن . تا حالا هم در حد ان شالله پیگیری می کنیم رو از دهن مسئولان شنیدیم و دیگر هیچ . خواهشمندیم ای که دستت میرسد کاری بکن.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش