- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آب آشامیدنی مردم نهاوند از چاه است/اگر آب سراب گاماسیاب ساماندهی نشود به همدان می رود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند،حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز عبادی سیاسیجمعه شهر نهاوند افزود:مردم  نهاوند انتظارشان این است که آب آشامیدنی آنها از سراب گاماسیاب تامین شود زیرا با انجام این کار ۵۰ درصد سلامتی مردم در بخش های مختلف تامین خواهد شد.

مغیثی افزود:امروز مطالبه اصلی مردم رسیدگی به موضوع حقوق های نامتعارف و همچنین سوء استفاده های اقتصادی و اعلام نتایج اقدام های مسئولان به مردم است، مردم با دیدن اینگونه موارد اعتمادشان خدشه دار شد و لذا خواهان این هستند که مسئولان به اینگونه موارد رسیدگی کنند.
وی اضافه کرد: از هر سه قوه نظام انتظار می رود که در این زمینه اقدامات اساسی را انجام دهند تا اعتماد مردم به نظام جلب شود .
وی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به فاش شدن چهره رژیم آل سعود گفت: در این هفته برگه دیگری از چهره نفاق آل سعود در سفر یک مقام امنیتی آن به اسرائیل برداشته شد و همه دیدند که این رژیم وابسته به رژیم اسرائیل است که در ظاهر مسلمان است اما در باطن یهودی می باشد.
وی افزود: رژیم آل سعود امسال مانع از برگزاری حج ایرانیها شد زیرا می داند که ایرانیها ندای برائت از مشرکان سر می دهند و این با منافع استکبار سازگاری نداشت لذا نگذاشت که حجاج ایرانی وارد عربستان شوند.
خطیب جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی تاکیدش بر تولیدات داخلی و مصرف کالاهای ساخت داخل است اضافه کرد: دشمن در صدد است که با قاچاق کالا به داخل کشور به اقتصاد ما ضربه بزند و مانع ایجاد اشتغال شود .
وی در این زمینه افزود: در هفته گذشته ۲۲۰ کانتینر کالای قاچاق به ارزش یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال کشف شد که نشان دهنده دسیسه دشمن برای ایجاد اشکال و تخریب در اقتصاد ایران است لذا مردم باید در این زمینه هوشیار باشند و فقط از کالاهای ایرانی که از کیفیت لازم هم برخوردارند استفاده نمایند.