سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5446

صدای نهاوند:
در هفته جای دو اظهار نظر از دومسئول شهرستانی و استانی موجب حاشیه ها و بازتا بهای متفاوتی در بین مردم شهر نهاوند شده است و مردم نهاوند هم خواهان واقعیت این موضوع هستند که به راستی آب شرب نهاوند مشکل دارد و یا سالم است؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، امام جمعه نهاوند در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته شهر نهاوند اظهار داشت: شهرستان نهاوند به شهر سرابها معروف است اما آب آشامیدنی مردم این شهر از چاه است که دارای املاح زیادی است که سلامتی مردم را به خطر می اندازد، لذا اگر نماینده ای چهار سال وقت نمایندگی اش را به این مساله اختصاص دهد ارزش دارد تا بتواند آب آشامیدنی نهاوند را از سراب گاماسیاب تامین کند در غیر این صورت احتمال دارد این آب به همدان برود.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ادامه داد: مردم  نهاوند انتظارشان این است که آب آشامیدنی آنها از سراب گاماسیاب تامین شود زیرا با انجام این کار ۵۰ درصد سلامتی مردم در بخش های مختلف تامین خواهد شد.

اما امام جمعه نهاوند یکبار دیگر روز یک شنبه هفته جاری در دیدار با فرماندار، معاون فرماندار، بخشدران مرکزی، خزل، گیان و زرین دشت، شهردار، رئیس شورا و اعضا شورای اسلامی شهر نهاوند با انتقاد مجدد از وضعیت آب شرب نهاوند  وبا بیان اینکه آب شرب نهاوند علی رغم وجود سراب های متعدد در سطح شهرستان از آب چاه تامین می شود که دارای املاح و ناخالصی های می باشد که در گذشته هم برای مردم مشکلاتی به همراه داشته افزود: اگر نماینده ای چهار سال وقت خود را وقف حل این مشکل کند ارزش دارد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: نهاوند معروف به شهر سراب های خروشان است اما مردم شهر نهاوند از آب این سرابها محروم هستند و آب شرب مردم نهاوند از چاه تامین می شود که سلامت مردم را تهدید می کند.

آب شرب نهاوند مشکل بهداشتی ندارد

اما مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان که روز چهارشنبه ۱۳ مردادماه در جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهری نهاوند که در دفتر نمایند مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: با توجه به منابع خدادادی موجود در شهرستان نهاوند هیچ‌گونه مشکلی در زمینه آب آشامیدنی وجود ندارد.

سید هادی حسینی بیدار گفت: اگر در برخی موارد آب کدر از شبکه آبرسانی خارج می‌شود قطعاً به سبب فرسوده بودن شبکه داخلی منازل است که باید ترمیم شود.

وی ضریب اطمینان در منابع آب و همچنین تأسیسات زیر بنایی را با توجه به اقدامات صورت گرفته مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نهاوند درزمینهٔ مهندسی و زیربنایی تاسیسات آب پیشگام است.

برای روشن شدن موضوع با رئیس مرکز بهداشت نهاوند تلفنی صحبت کردیم اما خانم سیاهوشی هم با بیان اینکه تا کنون گزارشی از آلودگی آب شرب نهاوند به ما گزارش نشده است بسنده کرد.

به هر صورت همچنان این سوال در ذهن مردم نهاوند باقی می ماند که، آب شرب شهر نهاوند سالم است و یا مشکل دارد؟

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. الف.نهاوندی گفت:

    باسلام آقای مغیثی درست میگوید آب شرب نهاوند مشکل دارد یه نگاهی به سماوربیاندازید هر هفته باید سماور رابشویی وکلی گچ ازداخل سماوربیرون بریزی وشیرشماورراهم باید پاک کنی ریس شبکه بهداشت ودرمان که درطول سال دوبار عوض میشود اطلاعی از این گونه مشکلات ندارد قبلا آبی به ما میدادند بخوریم آب کاخ که ازلحاظ بهداشتی اصلا قابل خوردن نبود من خودم بامامور بهداشت محبط وسی تا رابط بهداشت ازنزدیک مشاهده کردیم والان این آب برای فضای سبز استفاده میشود پس تا آلودگی آب به اون حد نرسبده فکری به حال آب شرب نهاوند بکنید چون من ناراحتی کلیه دارم دگتر همدان گفته آب جوشیده سردشده بخورم ازبس آب نهاوند گچ واملاح دارد،

  2. Solgi گفت:

    به این آقای حسینی عرض میکنم:
    شما بهتره سکوت کنین و کورکورانه از موضوعی که ازون بی اطلاع هستین نظر ندین.
    هر انسان هر چند بیسواد و کودنی که مدتی تو نهاوند زندگی کرده میتونه تشخیص بده ک آب نهاوند بسیار مشکل داره.
    آقای حسینی بهتره برن ی خورده خردورزی و راستگویی پیشه کنند ….

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش