جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5491

صدای نهاوند:
مدیر کل دامپزشکی استان همدان از تجهیز سه کشتارگاه استان همدان از جمله کشتارگاه صنعتی نهاوند به بخش پیش سرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، دکتر محمودرضا رسولی در خصوص اجبار اداره کل دامپزشکی استان به قراردادن گوشت های ذبح شده در بخش پیش سرد کشتارگاه ها به خبرنگار ما گفت: کشتارگاه ملایر با تغییر در ساختار کشتارگاه و ساختمان آن نخستین کشتارگاه استان بود که این بخش را اضافه کرد و در کنار آن کشتارگاه نهاوند هم این هفته و کشتارگاه صالح آباد که کشتارهای مربوط به شهر همدان را انجام می دهد تا هفته دولت بخش پیش سرد خود را راه اندازی می کنند.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن گوشت دام های تازه ذبح شده در ۲۴ ساعت اولیه در دمای ۲تا ۴ درجه سانتیگراد مانع رشد ویروس بیماری تب کندو می شود.

 مدیر کل دامپزشکی استان همدان اظهارداشت:خوشبختانه در استان همدان تاکنون هیچ موردی از این بیماری دیده نشده است و ما با اقدامات پیشگیرانه به دنبال جلوگیری از این اتفاق در استان هستیم.

رسولی با بیان اینکه ۷۰ درصد ذبح های دام استان همدان در این سه کشتارگاه مجهز شده به بخش پیش سرد انجام می شود اظهارداشت: ما در استان همدان ۸ کشتارگاه وجود دارد که ۵ کشتارگاهان صنعتی و ۳ کشتارگاه آن سنتی است و ما با توجه به رعایت نشدن استاندارد های دام و ذبح در کشتارگاه های سنتی به دنبال تعطیلی آنها هستیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش