سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5598

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با اشاره به پروژه ۳۰۰ واحدی مسکن مهر نهاوند گفت: این پروژه در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده و حدود ۹۹ درصد متقاضیان آن در منازل خود ساکن هستند اما به دلایل نارسایی‌هایی موجود در راه و شهرسازی، محوطه‌سازی آن و آسفالت انجام‌نشده و اگر تا چند روز آینده این موضوع حل‌وفصل نشودوضعیت با استاندار همدان برای اتخاذ تصمیمات عاجل در میان گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز شنبه در جلسه ستاد گرامی داشت شهادت شهید رجایی و هفته دولت و تبریک ولادت باسعادت امام رضا(ع) گفت:هدف اصلی از گرامیداشت هفته دولت بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است اما این هفته فرصتی مناسب برای بیان خدمات دولت به مردم است.

حمیدوند گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید در نظر داشته باشند برخی اقدامات که ممکن است از نظر آنها کوچک باشد برای مردم می تواند مایه امیدواری و نشاط در جامعه شود.

وی افزود: به بخشهایی از دستاوردهای دولت در طول سه سال گذشته پرداخت و افزود: دولت توفیق های بزرگی در بخشهای مختلف سیاسی و اقتصادی داشته است که البته این موفقیتها در واقع موفقیت نظام اسلامی است.

فرماندار نهاوندبه سرانجام رسیدن برجام به عنوان یکی از مهمترین برنامه های موفقیت آمیز دولت اشاره کرد و گفت: دولت با همه مشکلات توانست حقانیت نظام اسلامی را در مساله برجام به دنیا نشان دهد و دستاوردهای بزرگی را از جمله در زمینه اقتصاد مقاومتی بدست آورد.

کریم حمیدوند گفت:ارائه عملکرد مطلوب و همچنین منشأ خیروبرکت بودن نشان از داشتن برنامه مدون و کارآمدی مدیران است و کارهای انجام‌شده با دست‌خالی در شهرستان اجرایی شده و مدیران دلسوز با وارد میدان شدن بسیاری از پروژه‌ها را به اتمام و برخی را نیز برای کلنگ زنی آماده کرده‌اند.

حمیدوند بیان داشت: همه ما باید پاسخگوی خون شهدا باشیم و اگر بتوانیم رضایتمندی مردم را از نظام بالا ببریم قطعا سبب رضایتمندی شهدا و خانواده شهدا می‌شویم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش