- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تصادف خونین و دلخراش نهاوند-فیروزان سه کشته و پنج مجروح به همراه داشت/تصاویر+اسامی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند اظهار داشت: در ساعت بیست و ده دقیقه شنبه شب در جاده نهاوند-فیروزان(تقاطع جاده روستای دهنو عبدالملکی) یک دستگاه خودرو پراید با ۵ سرنشین و یک دستگاه خودرو سورای پیکان با ۳ سرنشین به شدت با هم برخورد کردند.

محمد تقی شهبازی گفت: متاسفانه در این حادثه خونین و دلخراش سه نفر از همشهریان از جمله یک کودک دوساله جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر مجروح شدند.

شهبازی بیان داشت: با توجه به شدت حادثه و کثرت فوت شدگان و مجروحان تیم پایگاهامداد و نجات جاده ای فیروزان در کم ترین زمان ممکن با تمام تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یکی از مجروحان این حادثه دلخراش توسط آمبولانس امداد و نجات هلال احمر و چهار مجروح دیگر به وسیله آمبولانس های فوریت های پزشکی به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند اظهار داشت: پیکر سه نفر از فوت شدگان این تصادف دلخراش هم به باغ بهشت منتقل شده اند.

اما به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اسامی مجروحان این حادثه عبارتند از: علی سلگی، رسول جهانیان، ایرج سنجابی، فرهاد کیانی و فروزان سلگی و اسامی فوت شدگان این حادثه دلخراش هم عبارتند از ایمان خزایی، پرستو خزایی و اسرا خزایی دو ساله.

photo_2016-08-14_00-25-11

photo_2016-08-14_00-25-20