سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5618

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند:

مامور قلابی نیروی انتظامی در نهاوند به دام افتاد

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از دستگيري فردي که با سوء استفاده از لباس و علائم ناجا اقدام به کلاهبرداري مي‌کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن اقبالیان در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در پی تماس تلفنی و وصول شکایت خانمی میانسال مبنی بر اینکه چندی پیش فردی به وی مراجعه و خود را مامور ناجا معرفی و از وی مبلغ ۳۰ میلیون تومان مطالبه کرده تا در عوض با استفاده از نفوذ خود شوهرش را که در زندان به سر می‌برد را آزاد کند.

وی افزود: این شهروند که به طمع آزادی شوهرش در دام فرد شیاد گرفتار شده بود، با اطلاع به موقع به پلیس ماجرا را بازگو کرده و پلیس بلافاصله نامبرده را شناسایی و دستگیر کرد.

اقبالیان تصریح کرد: پس از اینکه متهم به یگان انتظامی دلالت داده شد، لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی خود معترف شد که در ادامه برابر حکم مقام قضائی منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفت و در نهایت تعدادی البسه، آرم و علائم نیروی انتظامی در منزل وی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان ضمن اشاره به اینکه متهم قبلا نیز دارای سابقه چنین عمل خلافکارانه‌ای بوده و پس از آزادی مشروط از حبس مجددا با سوءاستفاده از البسه نیروی انتظامی اقدام به کلاهبرداری کرده است، از شهروندان خواست همواره نسبت به پیشنهادات غیرمعقول و سوءاستفاده هایی که افراد سودجو از عناوین دولتی می‌کنند، باشند و برای حل مشکلات خود تنها راه قانونی را انتخاب کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش