خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 5621

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: فاز اول ساخت دانشگاه ملی دختران نهاوند شامل زیرسازی و اسکلت ساختمان بااعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند به همراه تعدادی از مسئولان شهرستان نهاوند از روند احداث دانشگاه ملی دخترانه بازدید کرد.

حمیدوند در حاشیه بازدید از پروژه دانشگاه ملی نهاوند بابیان اینکه شهرستان نهاوند دارای پتانسیل‌های زیادی درزمینهٔ آموزش عالی است که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه نهاوند استفاده شود، گفت: فاز اول احداث دانشگاه ملی نهاوند تا مهرماه امسال به اتمام می‌رسد تا پس از تأمین اعتبار فازهای نهایی آن نیز تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار داشت: دانشگاه ملی نهاوند در زمینی به مساحت افزون بر ۱۰ هزار مترمربع و زیربنای بالغ‌بر پنج هزار مترمربع در حال احداث است.

حمیدوند فاز اول ساخت دانشگاه ملی دختران نهاوند را شامل زیرسازی و اسکلت ساختمان بااعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: امیدواریم که تمامی مراحل ساخت دانشگاه در زمان مقرر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. محبوبه گفت:

    تاریخ مقرر شده برای اتمام پروژه دانشگاه دختران نهاوند وافتتاح ان چه موقع است و پروژه به چه صورت پیش میرود؟

    • حسین صادقی گفت:

      با سلام کلنگ زنی این دانشگاه در تاریخ دوم شهریور ماه سال گذشته با حضور وزیر ورزش انجام شد و مقرر شد فاز اول ساخت دانشگاه ملی دختران نهاوند را شامل زیرسازی و اسکلت ساختمان بااعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان است و قرار شده دوساله آماده بشه

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش