جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5624

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: سالن ورزشی روستای بابا قاسم از توابع بخش مرکزی نهاوند همزمان با هفته دولت امسال کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند در جمع مردم روستای بابا قاسم اظهار داشت: کمبود و نبود امکانات و وسایل ورزشی در روستای بابا قاسم بعنوان مرکز دهستان در سالهای قبل پذیرفتنی نیست و دولت تدبیر و امید قصد دارد مشکل نبود وسایل ورزشی این روستا را برطرف کند.

 حمیدوند افزود: با حمایت و همکاری سردار ذوالفقاری معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور و استاندار همدان سالن ورزشی روستای بابا قاسم از توابع بخش مرکزی نهاوند در ابعاد ۲۵در ۳۵ و  صد متر فضای اداری با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان احداث می شود.

وی گفت: زمین سالن ورزشی توسط اهالی این روستا تامین شده است و ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبار مورد نیاز احداث این سالن توسط سردار ذوالفقاری و ۴۰۰ میلیون تومان هم از محل اعتبارات شهرستانی تامین شده است.

فرماندار شهرستان نهاوند بیان داشت: کارهای مهمی با دست‌خالی در شهرستان اجرایی شده و مدیران دلسوز وارد میدان شدن و بسیاری از پروژه‌ها را به اتمام و برخی را نیز برای کلنگ زنی آماده کرده‌اند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش