جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5630

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: مسئولیت سرویسهای دانش آموزی نباید برگردن اداره آموزش و پرورش باشد بلکه وظیفه اصلی آن باید متوجه تاکسیرانی و پایانه ها شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آموزش و پرورش نهاوند یکی از دستگاههای اداری شهرستان است که کارهای خود را بخوبی انجام می دهد و ما توجه به نظارتی که ما اعمال کرده ایم در بحث امتحانات خوب عمل شده و سلامت کامل وجود داشته که این مساله مایه آرامش و امنیت خاطر اولیاء می شود.
حمیدوند افزود: آموزش و پرورش جای بسیار حساسی است و وظیفه سنگینی عهده دارد ، لذا مسئولیت سرویسهای دانش آموزی نباید برگردن این نهاد باشد بلکه وظیفه اصلی آن باید متوجه تاکسیرانی و پایانه ها شود .
وی گفت: خانواده ها نیز باید در این زمینه به فکر باشند و سرویسهای دانش آموزی را مدیریت نمایند تا مشکلاتی متوجه فرزندان آنها نگردد.
وی بر نظارت لازم از سوی راهنمایی و رانندگی بر وضعیت رانندگان و سرویسهای حمل و نقل تاکید کرد و گفت: در این زمینه لازم است که مسائل فنی سرویسها مورد بررسی قرار گیرد و علاوه بر آن از سوی راهنمایی و رانندگی برای رانندگان جلسه های توجیهی برگزار و موارد لازم به آنها گوشزد گردد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش