سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5636

صدای نهاوند:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: دولت تدبیر و امید توجه خوبی به ارتقاء جایگاه معلمان در سطح جامعه دارد که در این راستا سال گذشته با وجود وضعیت نامطلوب اقتصادی طرح رتبه بندی معلمان را برای نخستین بار به اجرا در آورد و حقوق معلمان را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، هادی سلگی روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه ها افزود: نظام رتبه بندی یکی از مواد طرح تحول بنیادین بود که در گذشته اجرا نگردید اما با توجه به اهمیت دولت یازدهم به مقوله فرهنگ و آموزش و پرورش این طرح با وجود مشکلات اعتباری به اجرا درآمد.
وی به خدمات صورت گرفته دولت در زمینه بیمه طلایی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: دولت بیمه طلایی را در سال ۹۲ با بدهکاری تحویل گرفت که با توافقاتی که به عمل آمد از این سال تاکنون خدمات بیمه طلایی منظم تر از قبل شده و امسال هم این خدمات ادامه دارد .
وی گفت: البته در زمینه بهبود کیفیت آموزشی و همچنین سازماندهی نیروی انسانی خدمات خوبی در آموزش و پرورش شده است به گونه ای که با سازماندهی نیروی انسانی ۷۰ تا ۸۰ درصد در اضافه کاری صرفه جویی صورت گرفت.
سلگی گفت: یکی از برنامه های آموزش و پرورش برای جلوگیری از خطرات آتش سوزی پیگیری طرح استاندارد سازی سیستمهای گرمایشی بود که در این زمینه تا سال گذشته ۱۵ آموزشگاه استاندارد سازی شد و امسال نیز تعدادی از مدارس که تا سال گذشته دارای سیستم گرمایشی نفتی بوده اند در اولویت قرار دارند .
وی افزود: با گازرسانی به تمامی مدارس تحت پوشش جشن گاز رسانی به مدارس امسال برگزار می شود و آخرین بخاریهای نفتی از مدارس جمع آوری می شود.
وی افزود:با توجه به قدمت بالای مدارس نهاوند و ضرورت نوسازی آنها امسال در هفته دولت عملیات اجرایی دو آموزشگاه از محل اعتبارات تخریب و بازسازی و خیر ساز با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال آغاز می شود و یک واحد آموزشی از محل اعتبارات بنیاد برکت مورد بهره برداری قرار می گیرد .
وی گفت: به منظور شروع مطلوب فعالیت مدارس طرحی با عنوان پروژه مهر از ابتدای تیرماه آغاز شده که در این راستا پنج کمیته کاری به بررسی مسائل مربوط به فضاهای آموزشی ، تبلیغات و اطلاع رسانی، سازماندهی نیروی انسانی و تعمیر و تجهیز مدارس پرداخته است.
مدیر آموزش و پرورش نهاوند تصریح کرد: مطابق با دستور العمل وظیفه نظارت بر سرویسهای حمل و نقل مدارس بر عهده کارگروه حمل و نقل است که ما در این خصوص حساسیتهای لازم را به عمل می آوریم اما سال گذشته آموزش و پرورش به ناحق در زمینه حادثه دانش آموزی مقصر شناخته شد و به خاطر تخلف راننده ما می بایست جوابگو باشیم که این مساله کم لطفی در حق ما بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش