سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5644

صدای نهاوند:
رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای حاج حشمت شهبازی گفت: به منظور معرفی طرح ها و ایده های نو و برتر دانشجویان نمایشگاه ابداعات و اختراعات و دست سازه های علمی و فنی دانشجویان در دانشکده فنی و حرفه ای نهاوند برپا شد.

مهرداد هوشمند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: دانشگاه ها نقش مهم و تاثیر گذاری در آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص برای بخش ها و حوزه های مختلف جامعه دارد، که در همین جهت یکی از رسالت ها و وظایف مهم دانشگاه ها، شناسایی و معرفی طرح ها، ابداعات، دست سازه ها و ایده های علمی، فنی و خلاقانه دانشجویان در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی است.

هوشمند در مورد هدف از برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: برپایی و برگزاری نمایشگاه علمی و تخصصی در مراکز آموزش عالی در ارائه و معرفی دست سازه ها و ابداعات دانشجویان فرصت مناسب و ارزشمندی را فراهم می کند تا دانشجویان با دستاوردهای علمی و پژوهشی، دست سازه ها و طرح های مبتکرانه و خلاقانه یکدیگر آشنا شوند و از این طریق زمینه ارتقا علمی و تخصصی خود را فراهم نمایند.

وی برپایی نمایشگاه دست سازه ها و ابداعات دانشجویان را موجب توانمندی های علمی و پژوهشی آنها دانست و افزود: این نوع نمایشگاه ها موجب تقویت انگیزه، مطالعه، پژوهش، علم اندوزی و گرایش دانشجویان به انجام طرح های علمی و کاربردی می شود.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای حاج حشمت شهبازی اظهار داشت: برپایی این گونه نمایشگاه ها در دانشگاه ها می تواند فضای رقابت،خلاقیت و انجام طرح های فنی و پژوهشی را در بین دانشجویان رونق داده و زمینه تبدیل تولید علم به ثروت را در دانشگاه ها تقویت می کند و از این طریق موجبات پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور فراهم می شود.

مهرداد هوشمند گفت: برهمین اساس برنامه ریزی در جهت برگزاری و ایجاد چنین نمایشگاه هایی در طول سال تحصیلی می تواند در افزایش روحیه رقابت علمی، توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش، ارتقا سطح سواد و توانمندی های علمی و فنی دانشجویان، توسعه فضای کار و تولید و تبدیل علم به ثروت موثر واقع شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نیان گفت:

    انسانی ماهر و متخصص در دانشگاه فنی زیر دست فوق لیسانس جامعه شناسی عمل میاد. آقا معلم..

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش