سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5650

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوران خان و خان سالاری تمام‌شده است، گفت: اگر کسی از جنس خان و خان سالاری است باید کنار برود چراکه اگر این مسائل ادامه داشته باشد مردم آنان را باسیلی به زیر خواهند آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی مشکلات و موانع ارتباطی شهرستان نهاوند، در سالن شهدای فرمانداری گفت: مسئولین حق حکمرانی و برخورد ارباب‌ورعیتی با مردم را ندارند و باید در تصمیم‌گیری‌ها منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح دهند.

بهرام نیا اظهار داشت: اگر روحیه خان و خان سالاری بر مدیریت کشور و استان حاکم باشد هیچ تفاوتی با حکومت رژیم قبل نداریم.

وی با بیان اینکه مدیریت طاغوت و خان‎سالاری مبتنی بر استبداد و تحکم است، افزود: مدیریت اسلامی نیز مبتنی بر آرای مردم توجه به عدالت و خدمتگزاری است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه امروز اگر مسؤولان توان و قدرتی دارند همه به برکت حضور و وجود مردم است، ادامه داد: مردم ولی‌نعمتان کارگزاران نظام هستند به همین دلیل باید تمام هم و غم مدیران در راه خدمت به مردم به کار گرفته شود.

وی افزود: زمان برخوردهای خان‌سالارانه و مستبدانه چند دهه است که در کشور ما منسوخ شده و بی‌شک اگر چنین رفتاری در بین برخی مسؤولان وجود داشته باشد مردم آن را خواهند دید.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران باید قدر جایگاه و سرمایه‎ای که مردم به آنها داده‎اند را بدانند و فقط به فکر خدمتگزاری باشند، افزود: هیچ کس حق دست‎اندازی به سرمایه‌های مردم را ندارد.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد سرمایه و اعتماد مردم را ملک شخصی و میراث خود دانسته و آن را در راستای منافع شخصی به کار برد یا در جهت منافع و مطامع حزبی و گروهی از امانت مردم سوء استفاده کند قطعا از سوی مردم با واکنشی قاطع و شکننده روبرو خواهد شد.

بهرام‌نیا افزود: امیدواریم حس خدمت‌رسانی برای همه مسؤولان استان مصداق پیدا کند و مردمی بودن و ارتباط صمیمی با مردم سرلوحه کار مدیران ارشد قرار گیرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش