سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5658

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند تأکید کرد: مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستاها و سراب‌های نهاوند پیگیری و رفع شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات مخابراتی نهاوند، گفت: نهاوند به‌عنوان کوهستانی‌ترین شهر استان همدان، دارای ظرفیت‌های توسعهای بسیاری است که تحقق آن نیازمند توجه بیشتر است.

حمیدوند بابیان اینکه شهرستان نهاوند دارای ۱۸۵ روستا است، گفت: به‌صورت نسبی خدمات مطلوبی در سطح نهاوند و شهرها و روستاهای تابعه در حوزه مخابرات انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از روستاهای نهاوند از نعمت تلفن ثابت بهرهمند نیستند و یا اینکه از دستگاه‌های قدیمی استفاده می‌کنند، گفت:  تا پایان سال تمامی مشترکین شهری و روستایی شهرستان از خدمات نو مخابرات بهره‌مند خواهند شد.

حمیدوند افزود: پوشش شبکه اینترنت در نهاوند در برخی نقاط باید تقویت شود که امیدواریم این مهم تا پایان سال به اجرا درآید.

وی اشاره به پیشرفت فناوری در کشور گفت: علاقه و تمایل مردم به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و اینترنت در ایران زیاد است اما آنچه باید به آن توجه شود در نظر داشتن پیوست فرهنگی برای این توسعه ارتباطی است.

وی تاکید کرد: اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به‌منزله تیغ دو لبه‌ای است که هم می‌توان از آن‌ها در راستای پیشبرد اهداف عالیه استفاده کرد و هم مخرب بنابراین همه ما باید توجه داشته باشیم همچنان که مقام معظم رهبری بر بحث فرهنگ تأکیددارند زمانی اصول و شاکله هویتی ایرانی اسلامی بودن ما فدای فناوری نشود.

وی نقش خانواده‌ها را در این راستا کلیدی و مهم عنوان کرد و گفت: امیدواریم این توسعه‌ها درزمینهٔ های مختلف موجب اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی شود و خدایی نکرده به نحوی نباشد که در دنیا و آخرت شرمنده پدران و مادران شهدا شویم.

فرماندار نهاوند با توجه گردشگر پذیر بودن نهاوند به‌واسطه وجود سراب‌های فراوان گفت: باتوجه به رویکرد توسعه گردشگری استان همدان و تقویت زیرساخت های گردشگری سراب ها باید برخی زیرساخت‌ها برای حضور حداکثری و بدون رنجش مردم فراهم شود.

وی با اشاره به عدم آنتن دهی و یا پوشش کم آنتن اپراتورهای تلفن همراه در مناطق مختلف روستاهای نهاوند به‌ویژه سراب‌های گردشگری و تفریحی، گفت: وجود بیش از ۱۱ سراب گردشگری موجب حضور سالانه بیش از ده‌ها هزار مسافر و گردشگر در نهاوند و این مناطق می‌شود به همین دلیل باید در این مناطق آنتن دهی موبایل مطلوب باشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نهاوندمرکز ایالت غرب کشور گفت:

    ۴G به زودی.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش