سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5662

به گزارش خبرنگار پایگاه صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: امریکا شیطان بزرگ است و اگر ما ضعیف باشیم آنها  سوءاستفاده می‌کنند همچنان که شاه، غلام حلقه به گوش خود را از پای درآوردند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در کودتای ترکیه به نوکران خود نیز رحم نکرد، گفت: با توجه به سنوات گذشته و رابطه آمریکا با کشورهای مختلف و همچنین خلف وعده‌های آن باید بدانیم و یقین قلبی داشته باشیم که آمریکا قابل‌اعتماد نیست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ایشان نیز بارها فرموده‌اند که راه نجات تنها و تنها تکیه‌بر توانایی‌هایی داخلی و آماده بودن در برابر دشمن است.

حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی عنوان کرد: برای حفظ انقلاب باید استقلال فرهنگی، اقتصادی، سیاسی داشته باشیم که با اجرای بی کم‌وکاست اقتصاد مقاومتی ممکن می شود.

وی ادامه داد: امروز جبهه‌ای مقدس با حضور کشورهای سوریه، روسیه، عراق و در رأس ایران و جدیداً ترکیه علیه جبهه کفر و نفاق غربی، عربی و صهیونیستی شکل‌گرفته که امیدواریم بیش‌ازپیش شاهد موفقیت‌ها در جبهه‌های مقاومت باشیم.

وی با اشاره به جان‌فشانی رزمندگان جبهه مقاومت گفت: امروز کمترین کار ما در قبال کار پراهمیت و خطیر این عزیزان پشتیبانی از این جبهه مقدس است.

امام جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به ناکام ماندن تروریست‌های به هلاکت رسیده در کرمانشاه، گفت: خوشبختانه با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کشور از ایجاد ناامنی به‌وسیله آمریکا و آل سعود که قصد برهم زدن امنیت ایران را دارند جلوگیری شد.

وی گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی اعتراف دارند که ایران قدرت نظامی برتر منطقه است و از این مهم ابراز تأسف می‌کنند و می‌خواهند به هر نحوی که شده این اقتدار و قدرت را از ایران اسلامی صلب کنند.

وی با شاره به مذاکرات صورت گرفته گفت: هدف اصلی مذاکرات که به سرکردگی آمریکا دنبال می‌شود سرکوب کردن توان دفاعی و نظامی ایران اسلامی است چراکه می‌خواهند ما را نیز به کشور همچون عراق و سوریه مبدل کنند تا جای جولانشان باز شود.

مغیثی در ادامه با اشاره به نقش کلیدی و محوری مساجد در جلوگیری از بی‌بندوباری‌ها و بی‌حجابی‌ها، گفت: باید اداره اوقاف و اداره تبلیغات اسلامی مساجد را با برنامه‌های مهیج و فرهنگی مورد استقبال جوانان و نوجوانان رونق ببخشند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش