جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5710

صدای نهاوند:
مزمان با آغاز هفته دولت اعضای شورای اداری شهرستان و مدیران و روسای دستگاههای اداری با امام جمعه نهاوند در مسجد صاحب الزمان(ع) این شهرستان دیدار کردند .

به گز ارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، امام جمعه نهاوند روز سه شنبه در این دیدار گفت: هفته دولت فرصت خوبی است تا خدمات صورت گرفته دولت برای مردم بازگو شود و همچنین مطالبات بیان شود تا بتوان بر موفقیتهای نظام افزود.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: امروز جمهوری اسلامی با وجود تمام مشکلات و دشمنی ها و کارشکنی های آنان توانسته موفقیت های خوبی را بدست آورد که این موفقیت ها در حد یک اعجاز می باشد زیرا دشمنان ما نمی خواستند این دستاوردها برای ما بوجود آید.
وی افزود: البته این دستاوردها و موفقیتهای بدست آمده در سایه همدلی و وحدت بین مردم و دولتمردان بوجود آمده که باید تلاش شود این وحدت و همدلی همچنان حفظ شود.
وی به نقش اخلاص مسئولان در موفقیت ها اشاره کرد و گفت: امروز اگر مسئولان خوب عمل کنند باعث جلب رضایت خدا و مردم می شوند لذا باید خلوص نیت را در سر لوحه کارهای خود قرار دهند تا کار آنها نتیجه خوبی داشته باشد .
وی به ویژگی های دولتمردان شهید رجایی و باهنر اشاره نمود و گفت: شهید رجایی و باهنر دو شهیدی بودند که از ویژگی های مثبت مشترکی برخوردار بودند که اگر دولتمردان این ویژگی ها را رعایت کنند بسیاری از مشکلات کشور برطرف می شود .
به گزارش ایرنا وی داشتن خلوص نیت ، تعهد و تقوا را از مهمترین ویژگیهای شهید رجایی و باهنر برشمرد و گفت: این دو شهید والا مقام ولایتمدار ، ساده زیست ، مردمدار و با تقوا بودند و این ویژگیها باید سرلوحه کار تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی باشد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش