سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5717

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند خبر داد:

جذب ۲۵ میلیارد اعتبار برای توسعه و تجهیز مراکز درمانی نهاوند

صدای نهاوند:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از جذب 25 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و تجهیز مراکز درمانی نهاوند طی سه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، مؤمنعلی دارابی در دومین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران نهاوند، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ تحول نظام سلامت موجب تغییرات گسترده در حوزه بهداشت ودرمان کشور و تحرک و نشاط در ساختار اجرایی دانشگاه‌های علوم پزشکی شده است.

وی ادامه داد: هدف این طرح تأمین عدالت در دسترسی به خدمات حوزه سلامت است که اجرای آن تغییرات چشمگیر و مثبتی را در حوزه بهداشت و درمان فراهم کرده است.

دارابی با بیان اینکه شهرستان نهاوند با اجرای این طرح گام‌های موثری در مسیر پویایی و بالندگی برداشته است، افزود: طرح تحول در حوزه‌های مختلف پیشرفت مناسبی داشته و چشم‌انداز آینده آن نیز بسیار روشن است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از اجرای چندین طرح عمرانی و تجهیزاتی در حوزه درمان نهاوند طی سه سال گذشته خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و با پشتوانه مقام معظم رهبری اقدامات ارزشمندی در راستای ارتقاء سلامت جامعه انجام شده است، افزود:در حال حاضر در شهرستان نهاوند ۴۰ متخصص درحال فعالیت هستند که درخواست جذب ۲۰ متخصص دیگر نیز به دانشگاه علوم پزشکی استان همدان داده شده است.

وی افزود: طرح حمایتی دندان‌پزشکی شهرستان نهاوند فعالیت خود را در شهرستان فیروزان، در گروه‌های سنی زیر ۱۴ سال و خانم های باردار به صورت رایگان در زمینه های ترمیم، کشیدن دندان، پرکردن و … ارائه می‌دهد.

دارابی گفت: شهرستان نهاوند در راستای اجرای بسته خدمات دهان و دندان، در مرحله اول برای ۱۷ هزار دانش‌آموز دبستانی طی دو مرحله عمل وارنیش فلوراید را انجام داد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش