جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5730

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: در دولت تدبیر و امید یکی از آرزوهای دیرینه رهبر معظم انقلاب که موضوع سلامت بود تحقق و عینیت یافت و با اجرای این کار بزرگ مردم توانستند خدمات دولت که خدمات نظام اسلامی است را بیشتر لمس کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز پنجشنبه در آیین تجلیل از کارمندان به مناسبت روز کارمند افزود: خدمات دولت به مردم در واقع دستاوردهای نظام اسلامی است که با وجود مشکلات و کارشکنی های فراوان از سوی دشمنان ، بدست آمده است.
وی افزود: البته همه دولتها متناسب با برنامه های خود خدماتی داشته اند اما دولت یازدهم در برخی موارد توانسته دستاوردهای خوبی برای نظام اسلامی به ارمغان بیاورد که باعث دلگرمی بیشتر مردم به انقلاب شده است .
وی بحث ارتقای نظام سلامت را به عنوان یکی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید ذکر کرد و گفت: در این دولت یکی از آرزوهای دیرینه رهبر معظم انقلاب که موضوع سلامت بود تحقق و عینیت یافت و با اجرای این کار بزرگ مردم توانستند خدمات دولت که خدمات نظام اسلامی است را بیشتر لمس کنند.
 حمیدوند گفت: در بحث اجتماعی نیز دولت با اجرای برنامه های خود به دور از تنش آفرینی های غیر ضروری زمینه امنیت روانی و اجتماعی را فراهم ساخت تا مردم از آرامش خوبی برخوردار شوند.
وی رشد اقتصادی را از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید ذکر کرد و گفت: با شکسته شدن تحریم ها و گشایش هایی که به واسطه تدابیر دولت و رهنمودهای رهبر انقلاب صورت گرفت ارتباط ما با دنیا برقرار شد و اکنون مبادلات اقتصادی در حال انجام است که به طور یقین در آینده شاهد به ثمر نشستن این مبادلات خواهیم بود .
فرماندار نهاوند افزود: دولت برای رونق اقتصاد و فعال کردن اقتصاد و واحد های تولیدی برنامه دارد که از جمله این برنامه ها باز کردن مرزها و دادن مشوقهای صادراتی به تولید کنندگان است که ما در حال حاضر آثار این صادرات را در سطح شهرستان مشاهده می کنیم که لازم است برای توسعه بیشتر این کار نمایندگی گمرک در نهاوند ایجاد شود .
حمیدوند ادامه داد: دولت با اجرای برنامه های خود اقتصاد مقاومتی را با فعال کردن واحد های تولیدی و باکم کردن اتکا اقتصاد کشوربه در آمدهای نفتی توانست صادرات را رونق داده و برای نخستین بار صادرات از واردات پیشی بگیرد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش