جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5751

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم از تحریم ها و سختی ها نگران نیستند آنچه مردم را نگران می کند بی عدالتی ها و بی توجهی هایی است که به آنان می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا پنجشنبه در شورای اداری شهرستان نهاوند که با حضور معاون وزارت دادگستری برگزار شد افزود: برخورد با این مفاسد تاثیر مثبتی بر روحیه مردم دارد و می تواند آنان را نسبت به آینده نظام امیدوارتر کند.

بهرام نیا افزود: قوه قضائیه در مجموع عملکرد خوبی داشته اما گاهی قصورهایی هم داشته که لازم است در برخورد با مفسدان آن را جبران کند.
وی گفت: امروز بین مجلس و دولت وفاق و همدلی وجود دارد چراکه دغدغه همه مسئولان معیشت مردم و اقتصاد آنان است لذا بدنبال وفاق با یکدیگر هستند و اگر غیر از این باشد خیانت محسوب می شود.
وی اصلاحیه صورت گرفته بر قانون بودجه ۹۵ در مجلس را از نشانه های وفاق و همدلی مجلس با دولت عنوان کرد و گفت: ما دو روز قبل در خانه ملت مصوبه ای را گذراندیم که بر اساس آن دست دولت را برای پرداخت بدهی هایش به پیمانکاران بازگذاشته است تا بتواند بدهی های خود را پرداخت کند.
به گزارش ایرنا وی بحث حقوق شهروندی را مساله ای مهم در جامعه عنوان کرد و گفت: حقوق شهروندی بر تک تک ما واجب است چون نظام ما اسلامی است و اگر با کسی برخوردی صورت می گیرد و ممکن است او به زندان محکوم شود لازم است که حقوق او را رعایت کرده و به رسمیت شناخته شود.
بهرام نیا ادامه داد: مجلس برای اصلاح برخی قوانین جزایی آمادگی دارد و باید در قوانین جزایی تجدید نظری صورت گیرد که برای انجام این کار لازم است از سوی کارشناسان لایحه یا طرحی به مجلس داده شود تا نمایندگان نسبت به تصویب آن اقدام کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش