- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مشکلات روستاهای بخش زرین دشت نهاوند با حضور مسئولان بررسی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، نماینده مردم نهاوند در این جلسه اظهار داشت: مسئولان باید فضایی فراهم کنند تا مردم نظرشان را بازگو کنند و صاحبان فکر و اندیشه به نمایندگی از مردم مشکلات جامعه را به مسئولان مختلف منعکس و پیگیری کنند.

حسن بهرام نیا افزود:  مسئولی که وارد صحنه می شود باید مشکلات را برای او گفت و راهکار و پیشنهاد نیز ارائه کرد تا جامعه به سوی اصلاح پیش برود.

وی بیان داشت: باید تلاش کنیم که قدر و منزلت مردم حفظ و تدابیری اندیشیده شود که روستاها برای مردم جذابیت داشته و از مهاجرت جلوگیری شود.

IMG_6586

فرماندار شهرستان نهاوند نیز در این مراسم اظهار داشت: مدیران اجرایی شهرستان سعی کنند با گشاده‌رویی درخواست‌ها و مشکلات مردم را پیگیری و برطرف کنند.

کریم حمیدوند نیر با گرامیداشت هفته دولت این هفته بهترین ایام برای شناساندن خدمات دولت عنوان کرد و گفت: مسئولان باید درخدمت مردم باشند و مشکلات مردم را رفع کنند.

وی افزود: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.

IMG_6588

 در ادامه بخشدار زرین دشت اهم مشکلات روستاهای مختلف بخش زرین دشت در حوزه های کشاورزی، ورزش، راه، مسکن، مخابرات،آب شرب و کشاورزی، برق، طرح بهسازی روستا ها و مطالبات کشاورزان و باغداران را مطرح کرد.

جعفر سلگی گفت: با توجه به رویکرد دولت و ایجاد فضای آرامش در کشور زمینه خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم فراهم شده است و در طول سه سال گذشته خدمات ارزنده و مهمی به روستاها انجام شده است.

سلگی افزود: دولت تدبیر و امید با وجود تمام محدودیت های مالی توجه خوبی برای توسعه روستاها در زمینه های مختلف دارد و در این زمینه اعتبارات مورد نیاز را به آنها اختصاص می دهد.

IMG_6587

در ادامه این جلسه دهیاران روستاهای مختلف بخش زرین دشت به بیان مشکلات و کمبودهای  روستاهای خود پرداختند و مدیران مختلف دستگاه های اجرایی، نیروی انتظامی، راه و شهر سازی، بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، برق و بهداشت و درمان پاسخگوی چگونگی حل مشکلات و رفع کمبودها بودند.