سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5781

صدای نهاوند:
پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار ، مدیر کل ورزش و جوانان استان و مسئولان شهرستان پنج طرح کشاورزی و یک طرح ورزشی در نهاوند مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار نهاوند ظهر شنبه در آیین بهره‌برداری از سالن چندمنظوره روستای «رزینی» گفت: امروز خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌صورت عادلانه در شهر و روستاها در حال ارائه به هم‌وطنان است.

وی با اشاره به اینکه پروژه سالن چندمنظوره روستای «رزینی» از محل اعتبارات استانی اجرا شده است، گفت: این پروژه با صرف ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار و در مساحت ۹۷۵ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

حمیدوند در ادامه با حضور در محل گلخانه تازه احداث در روستای «گردیان» از بهره‌برداری ۵ پروژه کشاورزی به‌صورت هم‌زمان خبر داد و گفت: خوشبختانه شهرستان نهاوند در بحث احداث گلخانه با روند روبه رشدی در حال پیشرفت است و امروز شاهد افتتاح هم‌زمان ۲ گلخانه سبزی و صیفی هرکدام به مساحت ۸ و ۴ هزار مترمربع با اشتغال‌زایی ۷ نفر هستیم.

۴۲۷۲۴IMG_2151

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه این دو گلخانه بااعتباری افزون بر ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال طی دو ماه به بهره‌برداری رسیده است، گفت: از دیگر طرح‌های که امروز به بهره‌برداری رسیده ۲ طرح آبیاری نوین مزارع کشاورزی در روستاهای «ظفر آبادبابا قاسم» و «گره جغا» در مساحت ۱۵۶ هکتار و بااعتباری بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است که ۱۷ نفر به سبب آن مشغول به کارشده‌اند.

وی دیگر طرح بهره‌برداری شده امروز را فاز اول یکپارچه‌سازی، نوسازی و تجهیز ۲۷۴ هکتار از مزارع روستای «ازنهری» عنوان کرد و گفت: این طرح بااعتبار ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای ۲۱۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

حمیدوند سهم اعتبارات دولتی در این ۶ پروژه عمرانی و کشاورزی را ۳۴ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: امیدواریم کشاورزان با حرکت به سمت شیوه‌های جدید کشاورزی بتوانند تحولی نو در کشاورزی استان و شهرستان نهاوند ایجاد کنند.

وی افزود: خوشبختانه این ۵ طرح کشاورزی اشتغال ۲۳۴ نفر از جوانان جویای کار شهرستان که در روستاها و یا حتی شهرستان زندگی می‌کنند را فراهم آورده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش