سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5793

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: دولت نهم و دهم صندوق ذخیره ارزی را منحل کرد کردند تا نظارت ها و راهکارهای قانونی برای ریخت و پاش ها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر یک شنبه در ششمین روز از هفته دولت در جمع مدیران و مردم شهرستان نهاوند در کانون شهید باهنر اظهار داشت: همه ما فرزندان انقلاب هستیم و محدودیت‌ها و معضلات پس از انقلاب را با مدیریت و رهنمودهای امام خمینی (ره) و بعدازآن رهبر معظم انقلاب طی کرده‌ایم.

حمیدوند گفت: مردمی که در کشور ایران هستند در هیچ کجا دنیا نیست، مردم ایران به همه دولت ها فرصت کافی داده اند تا بتوانند برنامه های خود را اجرایی کنند، به دولت سازندگی، اصلاحات و عدالت محور  دو دوره فرصت دادند تا دولتمردان بهانه ای  برای اجرای برنامه ها و طرح ها نداشته باشند و بتوانند  در مقابل ملت ایران پاسخ گو باشند، امید است برای دولت تدبیر و امید هم این فرصت را فراهم کنند.

وی ادامه داد: مردم باید به یاد داشته باشند دولت ها در چه شرایطی و با چه سازکارهای کشور را در دست گرفتند بعضی دولت ها در خرابی های پس از جنگ روی کار آمدند که کشور به خاطر هشت سال دفاع مقدس و دفاع از خاک و دین و اعتقادات دارای مشکلات فراوانی بود.

بر سر صندوق ذخیره ارزی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی چه آمد

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: اما دولت های بودند که با این مشکلات مواجه نبودند و شرایط مساعدتری برای کار داشتند اینجا باید انتقادهای منصفانه و دلسوزانه را بپذیریم، بعضی دولت ها صندوق ذخیره ارزی کشور را پر تحویل گرفتند اما سوال این است آیا صندوق ذخیره ارزی را به همان صورت که بود تحویل دادند و یا مبلغی به ذخیره آن افزودند.

کریم حمیدوند اظهار داشت: ما می بینبم در دولت های نهم و دهم این گونه عمل نشد نه تنها صندوق ذخیره ارزی را حفظ نکردند و به آن اضافه نکردند بلکه آن را منحل کردند تا نظارت ها و راهکاری های قانونی برای ریخت و پاش ها فراهم  شود.

حمیدوند بیان داشت: از طرف دیگر سازمان مدیریت و  برنامه ریزی کشور هم که در واقع مغز متفکر و برنامه ریز کشور در طرح های عمرانی، پروژه ها و تخصیص اعتبارات لازم برای پروژها بدون در نظر گرفتن رابطه بازی و صرفا با در نظر گرفتن فاکتورهای لازم بود را  منحل کردند.

IMG_6628

خزانه خالی به همراه ۱۲ هزار پروژه نیمه تمام تقدیم دولت تدبیر و امید شد

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در شرایطی اداره امور کشور را در دست گرفت که این ساز و کارهای قانونی که آزمایش و خطای خود را پس داده بودند منحل شده بود و از طرف دیگر بدهی های بسیار بالای ارگانهای دولتی و خزانه خالی به همراه ۱۲ هزار پروژه نیمه تمام که اکثرا در شرایط کلنگ زنی و پی کنی بودند، به همین جهت رسالت و وظیفه بسیار بزرگی بر دوش دولتمردان تدبیر و امید نهاده شده بود.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان این مطلب که وقتی بحث رابطه با کشورهای خارجی مطرح می شود الزاما رابطه با کشورهای دشمن و مخالف مورد نظر نیست افزود: امروز دنیا تبدیل به یک دهکده جهانی شده است و ارتباطات خارجی  برای حیات یک کشور لازم و ضروری است.

کریم حمیدوند اضافه کرد: ما در همین شهرستان نهاوند در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی اثر رابطه  و داشتن روابط خارجی رو حس کردیم، واحدهای که می توانند با ظرفیت کامل کار کنند اما بعلت اینکه محصول انباشته در انبار دارند و بازار صادرات وجود ندارد با مشکل مواجه شده اند.

خرابه ای مین گذاری شده تحویل این دولت شد

حمیدوند اظهار داشت: دولت تدبیر و امید این تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد و ۱۷ قطعنامه نابرابر را  که بر دست و پای ملت ایران بسته بودند را در مدت کوتاهی باز کرد و روابط با کشورهای را که با بر اساس منافع و اقتدار ملی ما مشکلی ندارند  را برقرار کرد.

وی بیان داشت: حسام الدین آشنا مشاور عالی رئیس جمهور  و داماد آیت الله دری نجف آبادی که حداقل در ۹ استان بسیار بزرگ و استراتژیک کشور مدیر کل اطلاعات بوده است فرمودند: خرابه ای تحویل این دولت شده است که مین گذاری شده، برخی سیاست های غلط اجرایی شده است که جمع و جور کردن هر کدام یک بمب و مین هست.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: تمام این مسائل مانع پاسخگو ی ما به مردم نشده است در شهرستان نهاوند همزمان با هفته دولت ۸۱ پروژه شامل ۶۳ پروژه افتتاحیه و ۱۷پروژه کلنگ زنی با اعتبار حدود ۳۵ میلیارد انجام شده است.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش