- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۲۱۰ دانشجوی غیر بومی در آموزشکده فنی نهاوند مشغول تحصیل هستند

مهرداد هوشمند در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر دانشجویان این آموزشکده ، غیر بومی هستند و از استان های مختلف برای ادامه تحصیل در این آموزشکده مشغول تحصیل هستند، لذا ضرورت دارد برنامه ریزی‌های مناسبی از نظر رفاهی، آموزشی، خوابگاهی و تغذیه برای دانشجویان صورت گیرد تا دانشجویان با آرامش بیشتر و امنیت خاطر در شهرستان نهاوند به تحصیل خود ادامه دهند.

هوشمند گفت: تا به امروز در این زمینه اقدامات و برنامه‌ریزی های مناسبی صورت گرفته تا دانشجویان و والدین آنها در این زمینه مشکل خاصی نداشته باشند و با رضایت خاطر تحصیلات خود را انجام دهند.
وی افزود: از تعداد کل دانشجویان آموزشکده تعداد ۲۴۰ نفر از آنها به صورت روزانه و حدود ۱۱۰ نفر از دانشجویان به صورت شبانه فعالیت علمی و آموزشی خود را انجام می دهند .

 رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای نهاوند بیان داشت: از سال ۱۳۸۵ تا کنون حدود ۱۰۰۰ دانشجو از این آموزشکده فنی در چهار رشته برق صنعتی ، تاسیسات الکتریکی ، نرم افزار کامپیوتر و فن آوری اطلاعات ( it ) فارغ التحصیل شده اند ؛ که این دانش آموختگان علاوه بر توانایی های علمی ، از مهارت های عملی و کاربردی نیز برخوردار می باشند و می‌توانند در بخش های مختلف صنعتی و فنی جامعه مشغول شوند .