سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5826

هم‌زمان با آخرین روز از هفته دولت:

هشت طرح بهداشتی ودرمانی در نهاوند بهره برداری شد

صدای نهاوند:
در آخرین روز از هفته دولت با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان هشت طرح بهداشتی و درمانی عصر دوشنبه در شهرستان نهاوند بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، محمدابراهیم الهی تبار معاون استاندار همدان عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح ۸ پروژه عمرانی در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند گفت: خوشبختانه در استان همدان به‌واسطه اجرای طرح عظیم تحول سلامت تا به امروز ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌ازاین این مبلغ از جیب مردم پرداخت می‌شد، گفت: روزی مردم کشور و استان برای مداوای بسیاری از بیماری‌های خود با توجه به سرسام‌آور بودن هزینه‌های درمان مشکلات عدیده‌ای داشتند به‌نحوی‌که پس از درمان بیماری به فقر دچار می‌شدند.

وی بابیان اینکه این میزان پرداختی برای سلامت مردم سوای از ۱۰۰ میلیارد تومان در بحث تجهیز بوده است، گفت: در جریان اجرای طرح تحول سلامت در استان همدان تاکنون بیش از یک میلیون و ۸۸۰ هزار نفر از خدمات کلینیک‌های تخصصی استان همدان بهره‌مند شده‌اند.

وی در ادامه در حاشیه بهره‌برداری از هشت پروژه بخش‌های آی سی یو، جراحی زنان، داخلی مردان و غیره، گفت: امروز با تلاش‌های خدمت گذاران عرصه سلامت تنها بیمارستان نهاوند که خیر ساز نیز است رنگ و بو و تحولی شگرف نسبت به قبل دارد.

معاون استاندار همدان در ادامه بابیان اینکه مردم در دو شاخص شامل تحول نظام سلامت و احساس امنیت از دولت احساس رضایتمندی دارند، گفت: در این زمینه دستگاه‌های متولی باید عملکرد خود را صادقانه ارائه دهند و دانشگاه علوم پزشکی ازجمله دستگاه‌هایی است که باید عملکرد ۳ سال دولت را در این زمینه به‌وضوح به مردم ارائه دهد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش