- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

در خواست نماینده نهاوند از رئیس جمهور در مورد استاندار همدان/تذکر به دو وزیر و یک معاون رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا صبح چهار شنبه در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: جناب آقای رئیس جمهور نیک می دانیم آنچه مورد وحدت و احترام مردمی  است صداقت در گزارشات مسئولین است.

بهرامنیا اظهار داشت: متاسفانه استاندار همدان گزارشاتی از وضعیت اشتغال و کارگاه های تولیدی و صنعتی استان را به سمع و محضر مسئولان محترم کشوری گزارش می دهد که خلاف واقع است.

وی ادامه داد: متاسفانه در چنین شرایطی اگر نماینده محترمی هم به وظایف قانونی خود با استفاده از ابزارهای نظارتی در اختیار طبق اصل ۷۶و۷۴ قانون اساسی اقدام و استفاده می نماید متاسفانه با بی مهری متهم به اختلاف افکنی و دخالت در امور اجرایی می گردد استدعا دارم در این خصوص بررسی و اقدام عاجل در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه اولین تذکر خود را به وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد و بیان داشت: متاسفانه وزارتخانه جهاد کشاورزی برای کشاورزان یک برنامه جامعی برای کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی ندارد و همواره یکی از دغدغه آنان دریافت به موقع پول فروش محصولات کشاورزی است که متاسفانه سالها در انتظار دریافت حاصل رنج خود و خانواده می باشند که از مصدایق آن عدم دریافت پول حاصل از فروش چغندرکاران نهاوندی است که به مدت ۹ ماه پول آن را دریافت نکرده اند.

حسن بهرام نیا در دومین تذکر خود به وزیر راه و شهر سازی اظهار داشت: چندین مورد تلفات پی در پی در محور جاده  نهاوند-فیروزان داشته ایم که گزارش شده است متاسفانه ۱۲ کیلومتر از جاده کم عرض این محور باقی مانده است که بعلت نداشتن اعتبار  سالها رها شده است و همواره شاهد تلفات جانی عده ای از عزیزان و هموطنان هستیم.

بهرام نیا در پایان سخنان خود خطاب به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: نهاوند با داشتن کوه های سر به فلک کشیده و درختان جنگلی و موقعیت آب و هوای بسیار عالی متاسفانه بعلت نداشتن زیر ساخت ها، گردشگران نمی توانند از این موقعیت بی بدیل طبیعی استفاده کنند.