- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شهریه واحدهای دانشگاه آزاد نهاوند تا سقف ۵۰ درصد کاهش یافت

هوشنگ فرحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نهاوند در ۳۰ رشته مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشجو می پذیرد، اظهار کرد: با تصمیم هیات امنای استانی و کاهش شهریه امکان تحصیل برای دانشجویان ورودی مهر ۹۵ با شهریه کمتر و ارائه تسهیلات به وجود آمده است و با این مصوبه یک فرصت طلایی برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده است.

فرحی گفت: امکانات ارائه سرویس رایگان ایاب و ذهاب برای دانشجویان این دانشگاه در مسیر رفت و برگشت دانشگاه به نهاوند فراهم شده  و همچنین سلف سرویس و بوفه دانشگاه آزاد نهاوند برای استفاده دانشجویان از غذای گر م وارائه خدمات مطلوب به دانشجویان تجهیز شده است.

۰۰۱

وی از پرداخت شهریه دانشجویان به صورت اقساط خبر داد و گفت: به منظور همکاری و تسهیل در پرداخت شهریه دانشجویان با مصوبه وزارت علوم به دانشجویان وام پرداخت می شود.

رئیس دانشگاه آزاد نهاوند با تأکید بر اینکه حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و کارآفرین مدنظر است افزود: مرکز سایت اینترنتی دانشگاه جهت استفاده دانشجویان راه اندازی شده است وامکانات آموزشی خوبی  برای دانشجویان در دانشگاه فراهم‌شده است.