جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5931

صدای نهاوند:
خبرنگار مرکز صدا و سیمای همدان در شهرستان نهاوند گفت:خبر نگار باید از حاشیه ها پرهیزکند و با بیان واقعیت ها به رسالت خبری خویش عمل کند صداقت داشته باشد و با انعکاس صحیح و رعایت اصل امانت و انصاف به جامعه اطلاع رسانی نماید.

محمد علی روزبه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: یک خبرنگار باید همیشه برای تهیه خبر مهیا باشدو به جستجوی خبر برود و برای تهیه گزارش های مفید و تاثیر گذار در تلاش باشد یک خبر نگار  باید درکل ساعات شبانه روز آماده حضور در محل خبر باشد.

روزبه ادامه داد: همراهی با مردم در تمامی مسائل، و بیان حقیقت های موجود در کنار هوشمندی و توانائی شغلی می تواند بر موفقیت های یک خبر نگار اضافه کند.

ویمهمترین آسیب برای یک خبر نگاررا جانبداری و وابستگی به طیف های جریان ساز و رعایت نکردن انصاف و عدم صداقت در تولیدات خبری عنوان کرد وافزود: در شهرستان نهاوند خبرنگاران پر تلاش و توانمندی حضور دارند که اخبار و وقایع شهرستان نهاوند را از طریق ( سایت های  خبری صدای نهاوند و گرو،و خبرگزاری های مختلف و ماهنامه های محلی وروزنامه های استانی ) منعکس می کنند.

روزبه مهمترین دغدغه خود را ریشه کنی مسائل و ناهنجاری های اجتماعی در سطح جامعه عنوان کرد وبیان داشت: از خداوند می خواهم  جامعه ما را از ناهنجاری پاک و به سمت رونق و آبادانی حرکت دهد تا شاهد شکوفائی وپیشرفت در حوزه های مختلف باشیم.

وی در پایان تحصیل علم و دانش در کنار کسب اخلاق مربوط به حرفه خبرنگاری را دو عنصر مهم در موفقیت یک خبر نگار دانست وافزود: خبرنگاران پرچمداران اطلاع رسانی و طلایه داران راه صداقت و جبهه آگاهی هستند که چشم بینا و صدای ملت بشمار می روند ولی گاهی فشار اصحاب قدرت باعث کمرنگ شدن این شفافیت می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش