- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

خبر نگار باید از حاشیه ها پرهیزکند و با بیان واقعیت ها به رسالت خبری خویش عمل کند

محمد علی روزبه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: یک خبرنگار باید همیشه برای تهیه خبر مهیا باشدو به جستجوی خبر برود و برای تهیه گزارش های مفید و تاثیر گذار در تلاش باشد یک خبر نگار  باید درکل ساعات شبانه روز آماده حضور در محل خبر باشد.

روزبه ادامه داد: همراهی با مردم در تمامی مسائل، و بیان حقیقت های موجود در کنار هوشمندی و توانائی شغلی می تواند بر موفقیت های یک خبر نگار اضافه کند.

ویمهمترین آسیب برای یک خبر نگاررا جانبداری و وابستگی به طیف های جریان ساز و رعایت نکردن انصاف و عدم صداقت در تولیدات خبری عنوان کرد وافزود: در شهرستان نهاوند خبرنگاران پر تلاش و توانمندی حضور دارند که اخبار و وقایع شهرستان نهاوند را از طریق ( سایت های  خبری صدای نهاوند و گرو،و خبرگزاری های مختلف و ماهنامه های محلی وروزنامه های استانی ) منعکس می کنند.

روزبه مهمترین دغدغه خود را ریشه کنی مسائل و ناهنجاری های اجتماعی در سطح جامعه عنوان کرد وبیان داشت: از خداوند می خواهم  جامعه ما را از ناهنجاری پاک و به سمت رونق و آبادانی حرکت دهد تا شاهد شکوفائی وپیشرفت در حوزه های مختلف باشیم.

وی در پایان تحصیل علم و دانش در کنار کسب اخلاق مربوط به حرفه خبرنگاری را دو عنصر مهم در موفقیت یک خبر نگار دانست وافزود: خبرنگاران پرچمداران اطلاع رسانی و طلایه داران راه صداقت و جبهه آگاهی هستند که چشم بینا و صدای ملت بشمار می روند ولی گاهی فشار اصحاب قدرت باعث کمرنگ شدن این شفافیت می شود.