- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تعاونی‌ها تجربه موفقی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان نهاوند، ضمن گرامیداشت یاد شهدای گران‌قدر و امام خمینی (ره)، گفت: رمز پیروزی دنیوی و اخروی افراد فعال در تعاونی‌ها حرکت در مسیر خدا و تدین آنها است.

وی گفت: تعاون و همکاری دستور عقل است چراکه با دست در دست هم دادن کارهای بزرگی انجام می‌شود.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران و براندازی رژیم منحوس پهلوی، اداره ۸ سال جنگ تحمیلی، تحمل فشارها و کینه‌ورزی‌های آمریکا و غیره، گفت: اگر روحیه اتحاد و تعاون در ایران اسلامی نبود هیچ‌یک از این توفیقات به دست نمی آمد.

وی بابیان اینکه دشمنان انقلاب درصدد نابودی ایران اسلامی به هر نحوه ممکن هستند، عنوان کرد: اگر ملت ایران لحظه ای از توطئه‌های شوم آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه غافل شوند ضربات مهلکی به اقتصاد، فرهنگ و امنیت کشور وارد خواهد شد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به نقش تعاونی‌ها در وضعیت رکود حاکم بر کشور گفت: اگر تعاونی با توجه به وضعیت کنونی اقتصاد کشور و تأثیر منفی آن بر معیشت خانوارها اقدامی مثبت در راستای ارائه بسته‌های حمایتی به مردم داشته باشد به انقلاب خدمت کرده است و برعکس اگر کسی با گران‌فروشی عرصه زندگی را بر مردم تنگ کند خائن به‌نظام است و دانسته و ندانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

وی بابیان اینکه تعاونی‌ها نقش به سزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند، گفت: امیدواریم اعضای تعاونی ها علاوه بر اندوخته‌های دنیوی برای آخرت خود نیز اندوخته‌ای فراهم کنند.