- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

واحدهای مسکن مهر نهاوند برای خرید امتیاز برق مشکلی ندارند/شناسایی ۸۸۰ انشعاب غیر مجاز

رضا شیر دره در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت، شهرستان نهاوند درمجموع دارای ۶۹ هزار و ۴۱۸ مشترک است که از این تعداد ۵۸ هزار و ۳۹۷ مشترک خانگی و مابقی، اداری، صنعتی، کشاورزی و غیره می‌ باشد.

شیر دره گفت: اداره برق نهاوند از مشترکین برق خود، ۹میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از مشترکین خود طلب دارد که از این مقدار ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مربوط به ادارات و دستگاه های مختلف دولتی است.

وی با بیان اینکه، روشنایی پارک ها، میادین و باغ بهشت بر عهده شهرداری و اماکن عمومی بر عهده اداره برق است، افزود: تعداد چراغ های روشنایی معابر عمومی در سطح شهرستان نهاوند ۳۵ هزار و ۱۹۸ دستگاه چراغ با متوسط توان ۶۲/۸ دهم وات است.

رئیس اداره برق نهاوند اظهار داشت: در پنج ماه گذشته سال جاری عملیات تبدیل ۲۰ کیلومتر سیم مسی به کابل خود نگه دار با هدف کاهش تلفات، سرقت و تامین برق پایدار و مطمئن  در سطح شهرستان نهاوندانجام شده است.

رضا شیردره گفت:  امسال به منظور تامین برق متقاضیان جدید  و کاهش افت ولتاژ در روستاهای حبیب آباد و رزینی دو دستگاه ترانس نصب شده است.

شیر دره با بیان اینکه در پنج ماه گذشته سال جاری قطع برق در شهرستان نهاوند ۴۰ درصد کاهش داشته است گفت: فاکتورهای مهم در قطعی برق شرایط جوی و فرسودگی تاسیسات است که نهاوند در کاهش قطع برق رتبه اول استان همدان را دارد.

وی افزود: تیم مدیریت مصرف اداره برق نهاوند با تهیه بروشور تبلیغاتی و اطلاعاتی در مورد مصرف درست و اصولی برق  و امضا تفاهم نامه با ادارات و سازمان های مختلف از جمله اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند طرح مدیرت مصرف درست را همزمان با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در تمام سطوح آموزشی شهر و روستا برگزار می کند.

رئیس اداره برق نهاوند با اشاره به این موضوع که بازگشت ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معوقه برق مصرفی به اداره و توزیع برق نهاوند می‌تواند گامی مؤثر و مثبت در اجرای برنامه ها این اداره باشد، افزود: برنامه ریزی جهت تبدیل برخی انشعابات قدیمی ۵ آمپری در سطح شهرستان نهاوند به ۲۵ آمپری در حال انجام است