- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

محور نهاوند-فیروزان به قتلگاه تبدیل نشود/اینبار ۸ مجروح در برخورد یک دستگاه پراید و پیکان+تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند،  چهار خطه کردن محور نهاوند – فیروزان به‌عنوان مسیر تردد زائران کربلا در حالی متوقف‌شده که تعریض و ساماندهی این جاده سالها در میان کمبود اعتبار درجا میزند تا شاهد وقوع تصادفات مختلف باشیم و باید به صورت قاطع بگویم اگر برای ایمنی، تعریض و دوبانده کردن محور نهاوند-فیروزان اقدامی انجام نشود  این محور به قتلگاه تبدیل خواهد شد.

 روز شنبه ۲۰ شهریور مسئول اورژانس نهاوند از برخورد یک دستگاه پراید و پیکان در محور نهاوند-فیروزان خبر داد و گفت: این حادثه ۸ مجروح برجای گذاشته است.

۲۱۴۰۴۲۴

احمد کیانی اظهار داشت: عصر امروز شنبه، در پی تماس تلفنی مردمی مبنی بر وقوع تصادف در محور نهاوند- فیروزان بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از نهاوند و یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس فیروزان به محل اعزام شدند.

وی بابیان اینکه متأسفانه در این حادثه سواری پراید و پیکان به‌صورت شاخ‌به‌شاخ باهم برخورد کردند، گفت: این حادثه  ۸ مجروح داشته که به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان اعزام شدند.

اما کیانی یک نکته هشدار دهنده دیگر هم بیان کرد:  در ۲۴ ساعت گذشته ۵ حادثه در محورهای مواصلاتی و شهری نهاوند اتفاق افتاده است که این حوادث تا کنون ۱۶ مصدوم برجای گذشته است.

۲۱۸۰۸۹۷

لازم به ذکر است: محور نهاوند – فیروزان یکی از پرترددترین محورهای شهرستان نهاوند است که طرح ایمن کردن آن از دولت قبل به دولت یازدهم رسیده و این در حالی است که اجرای این پروژه ازسال ۹۱ نیمه‌کاره رهاشده است.

این محور روزانه محل تردد بسیاری از وسایل نقلیه عمومی و شخصی نظیر اتوبوس‌ها، تریلرهای باری و نفت‌کش ها است که ایمن نبودن آن می‌تواند حوادث دل‌خراش و جبران‌ناپذیری را رقم بزند.

۲۱۷۷۴۸۵

برخورد تریلر حمل قیر با خودرو سواری پراید با یک کشته و زخمی و برخورد سواری پراید و پیکان با ۳ کشته و ۵ مجروح ازجمله حوادث اخیری است که در این محور رخ‌داده که نشان از وخیم بودن حال این محور دارد و می‌طلبد مسئولان عزمی جهادی در زمینه رفع مشکل این محور داشته باشند.