- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مدرسه خیرساز نهاوند در روستای قشلاق بابا رستم بهره برداری شد +تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، مسئول مجمع خیرین مدرسه ساز نهاوند در آیین بهره برداری از این آموزشگاه افزود: آموزشگاه یک کلاسه زنده یاد کیومرث مظاهری در زمینی به مساحت ۷۰۰ متربا زیر بنای ۷۰ مترمربع در روستای قشلاق بابارستم احداث شد که برای آماده سازی و بهره برداری از آن ۱۳۰ میلیون تومان از سوی زهرا کرمانی خیرمدرسه ساز هزینه شده است و زمین آن نیز توسط محمد جعفر ملکی اهدا شده است .

img_6814

اعظم هادیان گفت:خیرین مدرسه ساز از آغاز فعالیت خود خدمات خوبی را در سطح شهرستان انجام داده اند و تا کنون بیش از ۱۰۰ کلاس درس را تحویل آموزش و پرورش شهرستان داده اند.
 هادیان افزود: علاوه بر تعداد ۱۴ آموزشگاه که به صورت ۱۰۰ درصد خیری احداث شده خیرین در ساخت مدارس مشارکت بالایی داشته اند که در برخی موارد بیش از ۵۰ درصد کار ساخت توسط آنها تعهد شده است .
وی افزود: شهرستان نهاوند در سال جاری به لحاظ جذب خیران رتبه اول استان را داشته و در این زمینه بیش از ۲۱ میلیارد ریال تعهد توسط خیران را پذیرفته است .

img_6812
وی به اجرای عملیات بزرگترین طرح خیر ساز استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در هفته دولت امسال بزرگترین طرح خیر ساز استان با سرمایه ۲۰ میلیارد ریال به نام دکتر حمیدی در این شهرستان کلنگ زنی شد که تمامی هزینه های آن به طور کامل از محل اعتبارات خیری تامین می شود .

تا کنون ۱۳ آموزشگاه به طور کامل توسط خیرین مدرسه ساز در نهاوند احداث شده و تعدادی نیز با مشارکت آنها ساخته شده است.