- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

زنجان قهرمان مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل کشور شد

صدای نهاوند:

اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل کشور با حضور ۱۲ استان در پیست اتومبیلرانی شهرستان نهاوند  برگزار شد و تیم اتومبیلرانی استان زنجان مقام اول را کسب کرد.

اصغر جهانیان سرپرست هئیت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت:

 

این مسابقات در چهار کلاس شش سیلندر کاربراتور، چهار سیلندر کاربراتور ،چهار سیلندر انژکتور و اورال آغاز شد تا عصر جمعه برگزار شد و ۹۱ خودرو دو دیفرانسیل حضور داشتند.
جهانیان افزود: در پایان رقابت ها در بخش تیمی استان زنجان با کسب دو مقام اول و یک مقام دوم به مقام قهرمانی کشور دست یافت و تیم های خراسان رضوی با یک مقام اول و یک مقام سوم در جایگاه دوم و تیم استان البرز با کسب یک مقام دوم و یک مقام سوم جایگاه سوم مسابقات اتومبیلرانی کشور را بدست آورند .
وی ادامه داد: در بخش انفرادی در کلاس شش سیلندر روح الله عسکرلو و کاظم انصاری هر دو از استان زنجان اول و دوم شدند و محمد جواد علیزاده از خراسان رضوی عنوان سوم را بدست آورد .
اصغر جهانیان اظهار داشت: در کلاس چهار سیلندر کاربراتور حمیدرضا حسنی از زنجان اول و سجاد وکیلی و قاسم وکیلی هر دو از استان البرز به ترتیب دوم و سوم شدند  و در کلاس اورال محمود میرزایی از استان البرز مقام اول و زکریا بهرام میرزایی از استان کرمانشاه و پوریا حسین از استان تهران به ترتیب دوم و سوم شدند .
سرپرست هئیت موتور سورای و اتومبیلرانی استان همدان گفت: در کلاس چهار سیلندر انژکتور زیر ۱۵۰۰ محمود رضایی از زنجان اول و سعید حاجی آبادی از قزوین و اصغر زاده بیگ از آدربایجان شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند .
اصغر جهانیان تاکید کرد: برگزاری مسابقات اتومبیلرانی آفروید کوهستان با اتومبیل های دو دیفرانسیل برای نخستین بار است که در استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می شود و با استقبال زیاد مردم و به ویژه جوانان روبرو شد.
در مراسم اختتامیه این مسابقات که در مجموعه ورزشی علیمرادیان برگزار شد سرپرست فرمانداری ، معاون مدیرکل تربیت بدنی استان و اعضای فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری جمهوری اسلامی شرکت داشتند که کاپ تیمهای برتر مسابقات را به برندگان اهدا کردند .