مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 621

صدای نهاوند:

فرماندار نهاوند با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری به استان همدان گفت: سفر رئیس جمهوری به استان منشا خیر و برکت برای استان بود که شهرستان نهاوند نیز از این سفر نصیب زیادی برد.

مهرداد نادری فر گفت:

 

در حال حاضر با اقدامات و برنامه های خوبی که دولت برای توسعه نهاوند دارد می توان گفت بهار شهرستان آغاز شده و در سفر رئیس جمهوری طرحهایی کلید خوردند که در مقایسه با سایر شهرستانها چشمگیرتر می باشد.
وی به بخشهایی از دستاوردهای این سفر اشاره نمود و افزود: از عمده ترین مصوبات سفر تصویب اعتبار لازم برای چهار بانده کردن محور نهاوند آورزمان و ملایر می باشد که این طرح در حوزه شهرستان که هشت کیلومتر می باشد تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.
وی گفت: چهار خطه کردن محور نهاوند فیروزان از جمله مصوبات دیگر سفر بود که به تصویب رسید و برای آن اعتبار لازم اختصاص داده شد که عملیات اجرایی آن بزودی آغاز خواهد شد.
نادری فر تخصیص اعتبار لازم برای بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی را از دیگر مصوبات سفر اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه یکی از مطالبات اصلی مردم نهاوند تکمیل و تجهیز بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بود لذا با پیگیریهایی که به عمل آمد در سفر اخیر رئیس جمهوری کل اعتبار مورد نیاز بیمارستان مورد تصویب قرار گرفت و علاوه بر آن ۴۰ میلیارد ریال برای نیز برای پرداخت دیون آن مورد تصویب هیات دولت قرار گرفت.
وی گفت: کلنگ زنی بنیاد بتون با سرمایه نزدیک به هزار میلیارد ریال از دیگر مصوبات سفر بود که با اجرایی شده این طرح از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحول زیادی در توسعه صنعتی شهرستان و ایجاد اشتغال بوجود می آید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش