جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6226

صدای نهاوند:
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه ایران اسلامی لنگر ثبات منطقه است، گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند اگر روزی قصد تجاوز به کیان ایران اسلامی را داشته باشند جوابی دندان‌شکن‌تر از پیش به آن‌ها خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: دفاع مقدس یک نبرد نظامی نبود بلکه نبردی اعتقادی بود که در آن مردم با اعتقاد و تکیه به ارزشهای الهی توانستند دشمن را زمین گیر نمایند.
مغیثی افزود: در این نبرد ما شاهد بودیم که رزمندگان ما به توسل به ارزشهای الهی و کتاب آسمانی مبارزه می کردند و در سنگرهای آنان کتب دعا و قرآن وجود داشت اما در سنگرهای دشمن مشروبات الکلی وجود داشت که این مساله باعث شده بود که آنها از رزمندگان ما همواره وحشت داشته باشند .
وی گفت: صحنه هشت سال دفاع مقدس، صحنه اعتقادات دینی بود که نشان داد می توان با قدرتهای آنزمان و کشورهای مرتجع با همه قدرت مالی و نظامی شان مقابله کرد و با سرافرازی و اقتدار بیرون آمد.
امام جمعه با تاکید بر این مساله که ایران نشان داد که تجاوز کار نبوده افزود: امروز ما به هیچ کشوری تجاوز نخواهیم کرد اما اگر کشوری به ما تجاوز کند بداند نیروهای مسلح ما دستی برتر و اقتداری عمیق تر دارند و جوابی خواهند داد که متجاوز را پشیمان خواهد ساخت.
خطیب جمعه نهاوند در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالتحصیلی جدید و روز بازگشایی مدارس گفت: آموزش و پرورش مهمترین نهاد کشور در زمینه تربیت فرزندان است که باید در این زمینه پرورش را به آموزش ترجیح داده و در اولویت کارها قرار گیرد.
 وی با ذکر این مطلب که پیام غدیر به این است که حاکمیت مشروع حاکمیت امام است و انتصاب امام نیز از ناحیه خداوند است گفت: پیام غدیر را باید برای دانش آموزان در مدارس تشریح نمود تا آنان با واقعیتهای غدیر بیشتر آشنا شوند .
وی در پایان با تاکید بر این مطلب که باید در برابر دشمن قوی بود گفت: سازمانهای بین الملل همه ابزار دست آمریکا هستند و لذا واژه حقوق بشر یک بهانه برای سلطه گران است تا هر چه که به نفعشان باشد انجام دهند .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. فربد گفت:

    درود سلام بر رزمندگان شهید ایران که با شجاعت خود در برابر امپریالیسم وامریکای جهان خوار ایستادند،وکشور عزیز ایران رانگه داشتند

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش