- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نیروی انتظامی در برقراری امنیت و نظم از هیچ کوششی فروگذاری نکرده است

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک ناحیه انتظامی نهاوند در محل ستاد فرماندهی شهرستان افزود: امنیت موهبتی الهی است که در سایه جانفشانی و از خود گذشتگی نیروهای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی بدست آمده و امروز امنیت نظام اسلامی در منطقه با وجود تمامی شیطنتهای دشمنان چشمگیر و مثال زدنی است.
وی به نقش امنیت در توسعه مادی و معنوی جامعه پرداخت و گفت: هیچ جامعه ای بدون برقراری امنیت و نظم نمی تواند به توسعه مادی و معنوی برسد که برای ایجاد این دو مقوله مهم امروز نیروی انتظامی تلاشهای زیادی را به عمل آورده و وظایف محوله را به خوبی به انجام رسانده است.
وی مردمی بودن را یکی از شاخصه های این نیرو ذکر کرد و گفت: نیروی انتظامی برخاسته از نهاد مردم بوده و باتوجه به این که همیشه و در همه حال خدمتگزار مردم می باشد مردم نیز این نیرو را از جدا نمی بینند و آماده هرگونه همکاری با پلیس می باشند.
رئیس شورای تامین نهاوند به تلاش دشمن برای از بین بردن ارزشهای اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن امروز برای کم رنگ نمودن ارزشها با تهاجم به فرهنگ ملی و اسلامی به دنبال آن است که جوانان را دچار بی هویتی دینی و ملی نماید که برای این ترفند دشمن باید با برنامه های فرهنگی و آگاه نمودن جوانان این دسیسه را نیز خنثی سازیم .
وی گفت: خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی در عرصه های مختلف شهرستان نهاوند یکی از مناطق امن استان می باشد.
وی اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی باید الگوی نظم و اقتدار پلیس جامعه اسلامی باشند و در کنار برخورد قاطع با هنجارشکنان، دارای سیمای رئوف و رفتاری مهربان و قانونمند با شهروندان قانون مدار باشند.
قابل ذکر است که از ۹ تا ۱۶ مهر ماه به عناون هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده که در این هفته برنامه های مختلف فرهنگی برای قدردانی از پرسنل این نیرو در شهرستان اجرا می شود.