- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شهرستان نهاوند معرفی شدند

صدای نهاوند:

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان، شهرستان‌ها و بخش‌های تابع آن در سال منتهی به انتخابات را معرفی کرد.

محمد نباتی  با اشاره به تشکیل و برنامه‌ریزی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان در سال منتهی به انتخابات مجلس، اظهار کرد:

 

به منظور نظارت بر پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز حفظ و حراست از آراء مردم هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌های استان همدان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه هیئت نظارت بر انتخابات مرکزی، هیئت نظارت بر انتخابات استان‌ها را انتخاب می‌کند، گفت: طبق اصل ۹۹ قانون اساسی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و مراجعه به آرای عمومی و همه پرسی‌ها بر عهده شورای نگهبان است.

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان افزود: اعضای هیئت استان را حجت‌الاسلام محمد جوادی (به عنوان رئیس)، حسن خانجانی‌موقر، سیدمرتضی دیباج، سیدجواد مساواتی و محمد نباتی تشکیل می‌دهند.

وی یادآور شد: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان‌ها نیز پس از پیشنهاد به هیئت مرکزی تأیید و احکام آنها ابلاغ شده است.

نباتی با معرفی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان‌ها بیان کرد: بر این اساس علیرضا قیصری‌بهمند به عنوان رئیس و محمداسماعیل محمودی و حسن علی زمانی هنرمند به عنوان عضو هیئت نظارت شهرستان اسدآباد، مصطفی جعفری سالمی به عنوان رئیس و جعفر ضرابی و جعفر محمودی به عنوان عضو هیئت نظارت شهرستان بهار، واسع سوری به عنوان رئیس و علی کاروند و حسین کلهر به عنوان عضو هیئت نظارت شهرستان تویسرکان، جلیل حق‌ویردی به عنوان رئیس و سیدعلی سیدی و علی نجفی به عنوان عضو هیئت نظارت شهرستان رزن، حسین کریمی به عنوان رئیس و احمد باذلی و اسدالله ربانی به عنوان عضو هیئت نظارت شهرستان فامنین، محمد هاشمی به عنوان رئیس و مجید پیری و منصور ساعدی به عنوان عضو هیئت نظارت شهرستان کبودراهنگ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر نجفی‌مقدم به عنوان رئیس و سیدمرتضی حسینی و محمود رضایی به عنوان اعضای هیئت نظارت شهرستان ملایر، غلامرضا رستمی به عنوان رئیس و محمد شعاعی و محمدقاسم یوسفی به عنوان عضو هیئت نظارت شهرستان نهاوند، مهدی علی ضمیر به عنوان رئیس و حجت‌الاسلام اکبر بیگلری و حجت‌الاسلام مصطفی رستمی به عنوان عضو هیئت نظارت شهرستان همدان انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: هیئت‌های نظارت بر انتخابات، وظیفه صیانت از آرای مردم را بر عهده دارند و تلاش خود را در این مسیر متمرکز خواهند کرد.

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان در ادامه با بیان این که اعضای هیئت‌های نظارت بخش‌های تابع شهرستان‌ها نیز پس از پیشنهاد به هیئت مرکزی تأیید، و احکام آنها ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: بر این اساس در شهرستان اسدآباد رمضان خدمتی حیدری، محمدرضا آزادپیمان و ذبیح‌الله اسدی مشعوف به عنوان اعضای هیئت نظارت بخش «پیرسلمان» معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در شهرستان بهار نیز کاووس منصوری پاکدل، علی اصغر قاسمی بیدار و علیرضا طالبی به عنوان اعضای هیئت نظارت بخش «صالح‌آباد» و محمدعلی خاوری، محمد به‌جامه و رضا مهرور به عنوان اعضای هیئت نظارت بخش «لالجین» انتخاب شدند.

نباتی ادامه داد: در شهرستان تویسرکان فرهاد بنی اردلان، مهدی سوری و جواد ترک اعضای هیئت نظارت بخش «قلقل‌رود» هستند.

وی افزود: همچنین در شهرستان رزن صحبت‌الله سالک‌نادر، اسدالله برقراری و علی توکلی خواه به عنوان اعضای هیئت نظارت بخش «سرد رود» و مهدی احمدی، محمدحسین قنبری‌گل و مصطفی کریمی‌مخصوص به عنوان اعضای هیئت نظارت بخش «قروه درجزین» فعالیت خواهند داشت.

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان افزود: در شهرستان فامنین اکبر بلندگرامی، احمد کرمی و علی‌آقا محققی به عنوان اعضای بخش «پیشخور» انتخاب شدند.

وی یادآور شد: در شهرستان کبودراهنگ نیز اسماعیل گره‌کانی، مهدی عضدی مشفق و مصطفی ساعدی به عنوان اعضای هیئت نظارت بخش «شیرین‌سو» و سهراب رستمی، محمدنقی بلالی و اکبر همتی به عنوان اعضای هیئت نظارت بخش «گل‌تپه» معرفی شدند.

نباتی گفت: در شهرستان ملایر نیز در بخش «جوکار» مهدی بیات، ابوالقاسم اکبری و کاظم کریمی؛ در بخش «زند» الله‌داد مشعوف، جلال برزگر جهانی و علی ترکمان، در بخش «سامن» کاظم یاری، حیدر غیاثوند و محمود ساوند به عنوان اعضای هیئت نظارت انتخاب شدند.

وی افزود: در شهرستان نهاوند هم در بخش «خزل» محسن هنرور، علیرضا احمدوند و مهدی وحید؛ در بخش «زرین دشت» یارمحمد الهی، شیرزاد سیاوشی و اردشیر کولیوند؛ در بخش «گیان» کامیار شیراوند، غضنفر بابایی و محمد حسن ابروزن به عنوان اعضای هیئت نظارت معرفی شدند.

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان بیان داشت: در «شرا» به عنوان تنها بخش تابع شهرستان همدان هم محمد‌رحیم نوری، علی پورشیری و علی احمدی‌دهر به عنوان اعضای هیئت نظارت فعالیت دارند.

وی در پایان از برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند سال ۹۴ خبر داد و افزود: افرادی که خود را برای کاندیداتوری این دو مجلس آماده می‌کنند فعالیت خود را در مدار قانون پیگیری کنند.